-
Tytuł:
Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 747 PLN Teraz: 747 PLN
- Termin: 2006-06-12 - 2006-06-13
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Selecttraining
W programie:
Telefoniczna obsługa Klienta i jej znaczenie w funkcjonowaniu firmy
- Uczestnicy poznają znaczenie i kluczową rolę telefonicznej obsługi Klienta w kształtowaniu wizerunku firmy
- poznają zasady prowadzenia służbowych rozmów telefonicznych
Komunikacja jako narzędzie pracy, czyli efektywne słuchanie i mówienie.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
- na jakich zasadach opiera się skuteczna komunikacja
- dlaczego te same słowa mogą mieć różne znaczenie w odbiorze i jak ten fakt wykorzystać
- jak zadawać precyzyjne pytania, aby uniknąć nieporozumień oraz otrzymywać komunikaty zgodne z intencją rozmówcy
- jak unikać sytuacji typu "ona/on mnie po prostu nie rozumie", "już godzinę rozmawiamy, a on/ ona znowu swoje"
- W jaki sposób struktury językowe odpowiadają emocjom rozmówców
- jak identyfikować system i hierarchie wartości rozmówcy
- do czego ludzie dążą, a czego unikają w rozmowie oraz jaki ma to związek
z językiem, którego używają - kiedy wtręty językowe (np. yyy, eee, ten tego, nie wiem) wzmacniają, a kiedy osłabiają wyraz wypowiedzi
- jak ważne jest poznanie języka rozmówców (sposobu mówienia i komunikowania myśli w sposób zbieżny z punktem widzenia Klienta)
- na jakie elementy wypowiedzi zwracać szczególna uwagę
- jak za pomocą umiejętnych sformułowań budować dobry kontakt
z Klientem
Obsługa klienta, czyli relacja człowieka z człowiekiem
- Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jakie czynniki odgrywają kluczową rolę w budowaniu relacji z Klientem
- poznają filozofię sprzedaży rozumianej jako pomoc w zaspakajaniu potrzeb Klienta
- nauczą się jak respektować prawa Klienta
- poznają sposoby na rozpoznawanie potrzeb Klienta
- zdobędą wiedzę na temat sposobów klasyfikacji Klienta
- dowiedzą się jak rozpoznać preferowany przez Klienta typ obsługi
- poznają sposoby argumentacji wykorzystywane w rozmowie z Klientem
- poznają strategie decyzyjne poszczególnych grup Klientów oraz sposoby ich rozpoznawania
- dowiedzą się kim jest tzw. trudny Klient i jak konkretnie można mu pomóc
- nauczą się postępować z Klientem agresywnym - asertywność czyli moje miejsce na Ziemi
- nauczą się jak motywująco postrzegać zastrzeżenia Klienta
Warsztat, czyli doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych
- ROZMOWY PRZYCHODZĄCE (IN BOUND)
- przedstawianie się czyli moc pierwszego wrażenia
- w czym i jak mogę Panu/Pani pomóc
- przekierowanie czyli moja inicjatywa w uzyskiwaniu pomocy
- proszę chwileczkę poczekać czyli HOLD ON i jak go używać
- zamykanie rozmowy
- ROZMOWY WYCHODZĄCE (OUT BOUND)
ETAPY ROZMOWY TELEFONICZNEJ, CZYLI ETAPY BUDOWANIA RZETELNEJ RELACJI Z KLIENTEM
- Przygotowanie do rozmowy czyli usprawniam jakość relacji z Klientem
- Rozpoczęcie rozmowy
- Przedstawianie się czyli "jak cię słyszą tak Cię piszą"
- z kim rozmawiam czyli nazwisko rozmówcy – co gdy jest nietypowe / śmieszne
- sekretarki / asystentki na warcie czyli jak mawia węgierskie przysłowie: "dobre słowo żelazne wrota otwiera"
- powody mojego dzwonienia- jasny przekaz komunikatów
- bardzo chętnie, ale nie mam czasu, czyli sposoby na zaplanowanie ponownego kontaktu
- Prowadzenie rozmowy czyli ja prowadzę, Ty podążasz
- "nie" - co to dokładnie oznacza
- zastrzeżenia czyli Klient i jego prawo do niewiedzy
- Do usłyszenia i co dalej?
- notatki
- inicjowanie ponownego kontaktu
- rola czasu w rozmowie telefonicznej
Telefony w mojej głowie, czyli jak radzić sobie z przeciążeniem zawodowym
- Uczestnicy dowiedzą się jak poprawić jakość i zadowolenie z wykonywanej pracy
- dowiedzą się jak efektywnie redukować stres i monotonię związaną z pracą
- nauczą się efektywnie zarządzać czasem (organizacja pracy, wykorzystywanie przerw)
Organizator:
HPR Group Sp. z o.o.
emil: