eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Profesjonalna sekretarka / asystentka
  • Tytuł:

    Profesjonalna sekretarka / asystentka

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 1 690 PLN Teraz: 1 490 PLN
  • Termin: 2007-04-23 - 2007-04-24
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: BusinessHouse

"... jeśli chcesz zrobić dobry biznes najpierw zatrudnij dobrą asystentkę ..."

(Donald Trump)

Szkolenie organizowane przy współpracy z firmą MARY KAY

Profesjonalna Sekretarka / Asystentka to prawa ręka swojego przełożonego bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Idealna Sekretarka/Asystentka to osoba wykształcona, zawsze odpowiednio ubrana, uśmiechnięta, komunikatywna, świetnie zorganizowana, która nie tylko reaguje na rzeczywistość, ale sama ją kreuje. Sekretarka / Asystentka tworzy dobrą atmosferę w pracy, odpowiada za organizację czasu swoją i szefa, przejmuje określone zadania a poprzez swoją postawę buduje wizerunek firmy.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Sekretarek / Asystentek łatwiejszą, wydajniejszą, ale i dającą im satysfakcję zawodową.

Główne zagadnienia szkolenia:

  • zasady zarządzania czasem swoim i przełożonego
  • organizacja prac kancelaryjno-archiwizacyjnych
  • budowanie właściwych relacji z pracownikami, Klientami i przełożonymi
  • kreowanie prawidłowego wizerunku zawodowego sekretarki / asystentki
  • asertywne obrona swoich poglądów, siebie oraz firmy
  • sposoby rozładowania stresu
  • radzenie sobie z nieporozumieniami i konfliktami w pracy
  • zwiększenie umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w sekretariacie
  • zasady savoir-vivre w relacjach biznesowych

W trakcie pierwszego dnia szkolenia uczestniczki będą miały okazję do indywidualnych konsultacji z profesjonalnym wizażystą oraz przedstawicielkami firmy Mary Kay, od których uzyskają praktyczne wskazówki dotyczące doboru linii pielęgnacyjnej do każdego rodzaju skóry oraz będą mogły skorzystać z porad z zakresu makijażu.

I DZIEŃ SZKOLENIA

  1. Organizacja pracy i jej planowanie - efektywne zarządzanie czasem
  2. Korespondencja biurowa
  3. Efektywna komunikacja bezpośrednia oraz telefoniczna
  4. w pracy Sekretarki / Asystentki
  5. Profesjonalny wizerunek Sekretarki / Asystentki - pokaz makijażu klasycznego

II DZIEŃ SZKOLENIA

  1. Asertywność w kontakcie z przełożonymi i Klientami
  2. Zarządzanie konfliktami - zapobieganie i rozwiązywanie
  3. Sposoby radzenia sobie ze stresem
  4. Etykieta w pracy Sekretarki / Asystentki

I PROWADZĄCY
Absolwent wydziału Ekonomii i Socjologii Uniwersytetu Gdańskiego. W czasie studiów Prezes Naukowego Koła Socjologicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Niezależny ekspert z obszaru komunikacji, menedżer, specjalista z zakresu sprzedaży i marketingu, zarządzania, budowania zespołu. W latach 90-tych zawiązany z gdańskim Ośrodkiem Doradztwa i Doskonalenia Kadr, gdzie jako trener szkolił z zakresu motywacji oraz wpływu ludzkich postaw i zachowań na sytuację ekonomiczną firmy. W trakcie długoletniej kariery zawodowej pracował jako trener - szkoleniowiec oraz menedżer zarządzający. W organizacjach sprzedaży i marketingu przeszedł szczeble kariery zawodowej od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Sprzedaży i Marketingu włącznie. W firmach międzynarodowych (m.in. Gilette Poland S.A., International Paper) i polskich (m.in. spółka giełdowa PPWK), odpowiedzialny był za tworzenie struktur sprzedażowych, budowanie strategii i planów sprzedażowych oraz ich realizację. W tym czasie prowadził szkolenia wewnętrzne, rozwijając umiejętności handlowe i menedżerskie swoich zespołów. Dominowały m.in. następujące tematy szkoleń: Techniki sprzedaży i negocjacji, Profesjonalna obsługa klienta. Obsługa "trudnego klienta", Budowanie zespołu, Menedżer jako lider, Sztuka motywowania zespołów, Coaching menedżerski, Zarządzanie zespołem, Zarządzanie czasem, Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. W ciągu ostatnich lat swoją ofertę szkoleniową rozszerzył o zagadnienia z obszarów UMIEJĘTNOŚCI MIĘKKICH: Zachowań w sytuacjach stresowych oraz zarządzania stresem, Sztuki skutecznej komunikacji (wraz z rozwojem Asertywności i Empatii), Umiejętność rozwiązywania konfliktów, Umiejętność rozwiązywania sporów. Erystyka, Komunikacja w procesie zmiany, Prezentacji i autoprezentacji, Budowania i realizacji strategii własnego rozwoju, Rozwoju własnej kreatywności, inicjatywy i inwencji.

II PROWADZĄCY
Absolwent katedry charakteryzacji filmowej i teatralnej. Karierę jako make up artist rozpoczynał pracą dla selektywnych marek kosmetycznych odbywając praktyki i szkolenia w Paryżu i Mediolanie. Jako główny makijażysta YSL współpracuje z paryskimi kreatorami wizerunku ( Terry, Michel Chazard, Bruno Aragones, Linda Cantello). Obecnie prowadzi samodzielne szkolenia z makijażu, charakteryzacji i kolorystyki dla korporacji kosmetycznych. Jako ekspert w dziedzinie makijażu współpracuje z TVN i TVP. Jako twórca różnorodnych stylizacji twarzy współpracuje podczas pokazów mody z projektantami, tworząc niepowtarzalne kreacje modelek adekwatne do obowiązujących tendencji. Efekty tych działań dostrzegalne były zarówno na pokazach w wiedeńskiej galerii MAC jak również na prezentacji Polskich Projektantów w Paryżu. Swoją przygodę z modą kontynuuje uczestnicząc, na co dzień w sesjach zdjęciowych do wielu tytułów między innymi Twój Styl, Uroda, Shape, Claudia, Avanti, Świat Kobiety. Niejednokrotnie staje się kreatorem wizerunku gwiazd (m.in.: Kate Rayan, Ingrid, BrainStorm, Agnieszka Włodarczyk, Reni Jusis, Martyna Wojciechowska, Ewelina Flinta, Joanna Horodyńska).

III PROWADZĄCY


Trener biznesu, posiadający zaplecze naukowe i wiedzę praktyczną. Specjalista z zakresu projektowania i wdrażania w firmach systemów podnoszących efektywność sprzedaży i obsługi klientów. Trener z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, sprzedaży, marketingu, reklamy, motywacji i automotywacji. Socjoterapeuta, licencjonowany Terapeuta - Mistrz Praktyk NLP, hipnoterapeuta (Australijski Instytut Neurolingwistyki w Sydney). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii w marketingu i zarządzaniu. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie - szkoliła różne branże i różne szczeble kadr, poczynając od szeregowych pracowników, po kadry zarządzające. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z menadżerami różnych branż w zakresie technik sprzedaży oraz zarządzania i rozwoju firmy. Z jej doświadczeń skorzystały między innymi: Bakoma, Bank Przemysłowo - Handlowy, Commercial Union, Elektrociepłownie Warszawskie, Frito Lay Polska, Heinz, Zdrovit.


zobacz SESJA II:
SAVOIR-VIVRE PROFESJONALNEJ SEKRETARKI / ASYSTENTKI


Cena:
do 02.04.2007r. - 1490 zł, od 03.04.2007r. - 1690 zł
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób

Numery kontaktowe:
tel.: + 48 022 649 62 81
fax: +48 022 674 42 74

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: