-
Tytuł:
Profesjonalny sprzedawca - jak odnieść sukces w zawodzie sprzedawcy?
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 PLN Teraz: 1 PLN
- Termin: 2007-08-23 - 2007-08-24
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Cel
Czy wiesz:?
- jak poprawić skuteczność swojej sprzedaży?
- jak wzbudzić zainteresowanie klienta?
- jak wyglądają nowoczesne techniki sprzedaży?
- jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta?
- jak skutecznie przeprowadzić prezentację produktu?
- jak radzić sobie z obiekcjami klientów?
- jak wygląda savoir-vivre sprzedawcy?
- jak efektywnie finalizować sprzedaż?
Adresaci
Adresaci warsztatów:
- dyrektorzy handlowi
- przedstawiciele handlowi
- pracownicy działów sprzedaży
- pracownicy zajmujący się sprzedażą bezpośrednią
- wszyscy zainteresowani tematyką warsztatów
Metody pracy
Metodyka:
- mini wykłady połączone z elementami zajęć interaktywnych gwarantujących aktywne zaangażowanie uczestników szkolenia
- ćwiczenia indywidualne i grupowe, analiza prezentowanych przykładów oraz dyskusje moderowane
- zajęcia będę prowadzone w takiej formie aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
- szkolenie połączone będzie z prezentacja multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
- kameralna grupa gwarantuje miłą atmosferę
Program
WPROWADZENIE DO TEMATU
- osobowość sprzedawcy i cechy dobrego handlowca
PSYCHOLOGIA SPRZEDAWCY
- motywacja sprzedawcy i jej wpływ na zachowanie handlowca i klienta
- rozwijanie swoich umiejętności sprzedażowych - jak poprawić skuteczność swojej sprzedaży?
ROZMOWA HANDLOWA I PROCES SPRZEDAŻY - JAK WZBUDZIĆ ZAINTERESOWANIE KLIENTA?
- 5 powodów, dla których klienci nie kupują lub nie kupią tego, co pragniesz im sprzedać
- nowoczesne techniki sprzedaży
- sposoby prezentacji produktów
PROWADZENIE PREZENTACJI
- skuteczna argumentacja sprzedażowa
- wpadki i pomyłki - jak sobie z nimi radzić?
PSYCHOLOGIA KLIENTA - SPOSOBY ODDZIAŁYWANIA NA KLIENTA
- polscy konsumenci - wyniki badań ośrodków pomiaru zachowań krajowych klientów
- wpływ na decyzję o zakupie - technika „SELL"
PROFIL OSOBOWY PROFESJONALNEGO SPRZEDAWCY I POTENCJALNEGO KLIENTA
- typologia nabywców - 9 grup motywacji osobistych
- jak widzą mnie inni?
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
- lojalność klienta
KULTURA OBSŁUGI KLIENTA
SAVOIR-VIVRE SPRZEDAWCY
- kreowanie wizerunku w biznesie
ASERTYWNOŚĆ SPRZEDAWCY - SCENARIUSZE POSTAW BIZNESOWYCH
- model asertywności - przejawy postaw i ich wpływ na zachowania Klientów
- postawa asertywna w zachowaniu i relacjach z innymi ludźmi
UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE W „TRUDNYCH SYTUACJACH"
- zarządzanie emocjami Klienta, sprawne ich „gaszenie"
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach problemowych
FINALIZACJA SPRZEDAŻY
Koszty
Cena udziału w warsztatach przy zgłoszeniu do dnia 25.07.2007 - 1 090 zł, od 26.07.2007 - 1 290 zł
RABATY: przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5%, przy zgłoszeniu 3 lub więcej - rabat 10%
Kontakt:
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70