eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Programy lojalnościowe w FMCG

W programie m.in :

  • Jak tworzyć skuteczne programy lojalnościowe – najistotniejsze kwestie
  • Inwestycje i zyski, czyli jak zoptymalizować korzyści z wdrożenia programu lojalnościowego
  • Implementacja i monitorowanie atrakcyjności programu – pułapki i zagrożenia
  • Sprzedaż i marketing, czyli jak efektywnie wzmocnić współpracę obu działów w ramach programów lojalnościowych
  • Aspekty podatkowe programów – najkorzystniejsze rozwiązania dla firmy

Dlaczego warto wziąć udział:

  • skoncentrują się Państwo wyłącznie na praktycznych aspektach programów lojalnościowych, pracując na rynkowych, sprawdzonych case studies
  • dowiedzą się Państwo, jakie rozwiązania w programach lojalnościowych preferują klienci
  • poznacie Państwo najnowsze metody wdrażania programów lojalnościowych, w tym także we współpracy z agencją marketingową
  • nauczycie się Państwo, jak wykorzystać siły, drzemiące w działach sprzedaży i marketingu do zwiększenia efektywności programów lojalnościowych
  • zdobędziecie Państwo praktyczne umiejętności tworzenia atrakcyjnych podatkowo kampanii lojalnościowych

Kto powinien wziąć udział:

  • Osoby z branży FMCG, zajmujące stanowiska:
    – Dyrektów Marketingu
    – Dyrektorów Sprzedaży
    – Managerów wyższego szczebla, odpowiedzialnych za lojalność klienta, marketing, promocję i zarządzanie relacjami z klientem
    – Marketing, Brand oraz Product Managerów
    – Dyrektów Działów New Business
    – Account Managerów
  • Wszystkie osoby, zainteresowane tematyką budowania programów lojalnościowych w branży FMCG

W programie m.in :

  • Jak tworzyć skuteczne programy lojalnościowe – najistotniejsze kwestie
  • Inwestycje i zyski, czyli jak zoptymalizować korzyści z wdrożenia programu lojalnościowego
  • Implementacja i monitorowanie atrakcyjności programu – pułapki i zagrożenia
  • Sprzedaż i marketing, czyli jak efektywnie wzmocnić współpracę obu działów w ramach programów lojalnościowych
  • Aspekty podatkowe programów – najkorzystniejsze rozwiązania dla firmy

Dlaczego warto wziąć udział:

  • skoncentrują się Państwo wyłącznie na praktycznych aspektach programów lojalnościowych, pracując na rynkowych, sprawdzonych case studies
  • dowiedzą się Państwo, jakie rozwiązania w programach lojalnościowych preferują klienci
  • poznacie Państwo najnowsze metody wdrażania programów lojalnościowych, w tym także we współpracy z agencją marketingową
  • nauczycie się Państwo, jak wykorzystać siły, drzemiące w działach sprzedaży i marketingu do zwiększenia efektywności programów lojalnościowych
  • zdobędziecie Państwo praktyczne umiejętności tworzenia atrakcyjnych podatkowo kampanii lojalnościowych

Kto powinien wziąć udział:

  • Prezesom i Dyrektorom Generalnym
  • Dyrektorom e-commerce, e-biznesu, e-handlu
  • Dyrektorom Sprzedaży
  • Dyrektorom i Managerom Handlu Elektronicznego i Biznesu on-line
  • Dyrektorom ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Dyrektorom ds. Marketingu on-line
  • Managerom Działu Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Managerom
  • Agencjom, które zajmują się e-marketingiem
  • Przedstawicielom firm informatycznych, dostarczających rozwiązania e-commerce

Program:

7.10.2008, WTOREK

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-13.00 MODUŁ I

BUDOWA PROFESJONALNEGO PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO – NAJWAŻNIEJSZE KWESTIE

Prowadzący: Piotr Kwiatek, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

  • Roadmap, czyli jak efektywnie tworzyć program lojalnościowy
  • Praca projektowa w grupach: Tworzenie harmonogramu działań na poszczególnych etapach
  • Ustalenie celów i potencjału programu – co można uzyskać dzięki skutecznemu programowi lojalnościowemu
  • Cele sprzeczne programów – jak uniknąć ich negatywnych konsekwencji
  • Klucz do sukcesu – określenie właściwej grupy docelowej i jej oczekiwanej reakcji
  • Customer insight – czego dowiadujemy się o potencjalnych uczestnikach

MODUŁ II

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY – CO MOŻEMY ZAOFEROWAĆ KLIENTOM

Prowadzący: Piotr Kwiatek

  • Kreowanie zaangażowania uczestników – mechanizmy budowy
  • Preferencje i oczekiwania klientów a przyjęcie programu lojalnościowego
  • Dobór atrakcyjnych nagród w programie i budowa katalogu
  • Pozycjonowanie programu – propozycje efektywnego media planu a efekt masy
  • Key Message Attributes, czyli mówimy klientom DLACZEGO

13.00-14.00 Lunch

14.00-17.00 MODUŁ III

OPŁACALNOŚĆ I FINANSE, CZYLI „DOPINANIE” PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

Prowadzący: Piotr Kwiatek

  • Budżetowanie programu – najważniejsze kategorie kosztów
  • Praca projektowa w grupach: Budowa planu finansowego programu
  • KPIs dla programu – mierzenie efektywności (cz. I)
  • Inwestycje a zyski – co, jak i kiedy powinniśmy mierzyć

MODUŁ IV – CASE STUDY

SKUTECZNA IMPLEMENTACJA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO W PRAKTYCE

Prowadzący: Cezary Hurka, Advertiva

  • Efektywny program lojalnościowy – charakterystyka dobrego briefu i jego zawartości
  • Jak ustalić kryteria programu i zasady funkcjonowania jego mechanizmu
  • Tworzenie efektywnego harmonogramu i zasad kooperacji z agencją
  • Wdrożenie programu lojalnościowego – określenie punktów krytycznych wzajemnej współpracy
  • Inicjacja programu a współpraca z agencją w zakresie jego obsługi

17.00 Zakończenie

8.10.2008, ŚRODA

9.45-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-13.00 MODUŁ I

SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SPRZEDAŻY I MARKETINGU – OCZEKIWANIA VS. MOŻLIWOŚCI WDROŻENIA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

Prowadzący: Mikołaj Budzyński, Chiltern Consultancy International

  • Modele dobrej współpracy – kluczowe czynniki kooperacji działów marketingu i sprzedaży
  • Budowanie kultury wzajemnej współpracy marketingu i sprzedaży – czynniki wsparcia i potencjalne elementy zagrożenia
  • Praca projektowa w grupach: Współpraca marketingu i sprzedaży w mojej firmie – analiza SWOT
  • Cele programu lojalnościowego a cele działu sprzedaży – kiedy można mówić o efekcie synergii
  • Cechy programu lojalnościowego istotne z punktu widzenia sprzedawcy – co warto wziąć pod uwagę
  • Rola działu sprzedaży we wdrażaniu programów lojalnościowych

MODUŁ II

MOTYWOWANIE DZIAŁU SPRZEDAŻY JAKO DROGA DO SKUTECZNEGO WDROŻENIA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

Prowadzący: Mikołaj Budzyński, Chiltern Consultancy International

  • Jak korzystać z pomocy sprzedaży – narzędzia wzmacniające współpracę
  • Skuteczne sposoby wpływania na sprzedawcę jako klucz do realizacji celów wdrażanego programu
  • Prezentacja programu w dziale sprzedaży

13.00-14.00 Lunch

14.00-17,00 MODUŁ III

ANALIZA FUNKCJONOWANIA PROGRAMU W FAZIE DOJRZAŁOŚCI

Prowadzący: Piotr Kwiatek, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

  • Monitorowanie rynku i konkurencji – kiedy, co i jak należy obserwować, zarządzając programem lojalnościowym
  • Controlling w programie lojalnościowym, czyli mierzenie jego efektywności (cz.II)
  • Metody rozwoju programów, funkcjonujących na rynku od dłuższego czasu – praktyczne przykłady

MODUŁ IV – ĆWICZENIA

ATRAKCYJNE ROZWIĄZANIA PODATKOWE W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM

Prowadzący: Katarzyna Szafrańska-Blank oraz Magdalena Ząbczyk, Pricewaterhouse Coopers

  • Założenia kampanii – jak je formułować, aby była bardziej atrakcyjna podatkowo dla organizatora oraz uczestników programu lojalnościowego
  • Właściwa dokumentacja kampanii – jak nie popełnić typowych błędów

17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3295 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 29 sierpnia 2008 r.
3795 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 29 sierpnia 2008 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Iwona Kubica - Project Manager
tel.(12) 350 54 00

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: