-
Tytuł:
Promocja Usług Prawnych
- Kategoria: Prawo
- Cena: 1 495 + VAT PLN Teraz: 1 995 + VAT PLN
- Termin: 2014-09-17 - 2014-09-17
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: MM Conferences S.A.
Szkolenie „Promocja usług prawnych” jest przygotowane dla radców prawnych i adwokatów, którzy chcą świadomie i konsekwentnie budować wizerunek reprezentowanej kancelarii prawnej. Program szkolenia jest opracowany w oparciu o wykłady i warsztaty realizowane m.in. dla Okręgowej Izby Radców Prawnych w Łodzi czy znanych kancelarii prawnych. Uczestnicy szkolenia, które odbędzie się 17-18 września 2014r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR będą potrafili sprawnie posługiwać się narzędziami promocji takimi jak CSR czy narzędzia e-promotion zachowując jednocześnie zasady kodeksu etyki zawodowej. Uczestnicy szkolenia będą mogli podczas 2-dniowych warsztatów poznać najlepsze dostępne narzędzia promocji oraz segmentacji rynku i przygotować modelową strategię promocji dla reprezentowanej kancelarii prawnej.
Główne zagadnienia:
- Promocja usług prawnych a kodeks etyki
- Definicja i narzędzia reklamy, a dozwolone formy promocji
- Efektywne narzędzia promocji usług prawnych
- E-promotion
- Inne formy budowania relacji - budowanie relacji w grupie docelowej
Warsztaty poprowadzi Adam Piasecki, wykładowca i trener technik negocjacji,
komunikacji i zarządzania.
Program, Dzień I
09:00 Powitanie gości i poranna kawa
09:30 Promocja usług prawnych a kodeks etyki. Wprowadzenie do Marketing mix
10:30 Definicja i narzędzia reklamy, a dozwolone formy promocji
11:15 Przerwa kawowa
11:45 Segmentacja rynku, definiowanie grupy docelowej
13:00 Przerwa na lunch
14:45 Efektywne narzędzia promocji usług prawnych
15:00 PR – rób dobrze i mów o tym głośno
• CSR – strategia społecznej odpowiedzialności biznesu
• Publicity – kontakt z mediami w roli eksperta
• Rankingi kancelarii, nagrody branżowe
• Świadome budowanie wizerunku – strategia. Logo, kolory, treści, kanały dotarcia
16:00 Zakończenie pierwszego dnia szkolenia
Program, Dzień II
09:00 Powitanie gości i poranna kawa
09:30 E-promotion
• WWW – pozycjonowanie, linkowanie, reklama na kluczowych serwisach, referencje
• Profile na serwisach społecznościowych
• Blog – wartość i pułapki prowadzenia bloga
10:30 Działalność naukowa
• Czynny i bierny udział w konferencjach i szkoleniach jako narzędzie promocji
11:15 Przerwa kawowa
11:45 Inne formy budowania relacji – budowanie relacji w grupie docelowej
• Stowarzyszenia biznesowe i branżowe
• Akcje charytatywne – wolontariat
• Zawody sportowe
13:00 Przerwa na lunch
13:45 Warsztat: tworzenie strategii promocji usług prawnych
16:00 Zakończenie szkolenia; Wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
– 1 495 zł + 23% VAT – do 18 sierpnia 2014 r.
– 1 995 zł + 23% VAT – po 18 sierpnia 2014 r.
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Kasjaniuk
Starszy Kierownik Projektu
T: 22 379 29 22
Więcej na stronie: