eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Przygotowanie Skutecznej Promocji Konsumenckiej W Praktyce
  • Tytuł:

    Przygotowanie Skutecznej Promocji Konsumenckiej W Praktyce

  • Kategoria: Marketing i Sprzedaż
  • Cena: 3 495 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
  • Termin: 2008-06-03 - 2008-06-04
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: ECU Marketing

W programie m.in :

  • Techniki promocyjne oraz ich przydatność do osiągnięcia założonych celów
  • Typowe błędy popełniane przy opracowaniu promocji
  • Przygotowanie konceptów promocji kierowanych do różnych grup docelowych
  • Wprowadzenie wybranego konceptu promocji na rynek
  • Analiza wybranych promocji przeprowadzonych w Polsce i zagranicą

Każdego dnia możemy zobaczyć przynajmniej kilka reklam zachęcających do uczestnictwa w promocji konsumenckiej i wygrania atrakcyjnych nagród poprzez zakup tego czy innego produktu. Wygrane stają się coraz bardziej kosztowne, proponowane są ich coraz większe ilości, a co za tym idzie zaangażowane są coraz większe środki, lecz mimo tego wielu potencjalnych konsumentów nie bierze w nich udziału. Proponowane Państwu szkolenie wyposaża jego uczestników w wiedzę i umiejętności pozwalające zaprojektować skuteczną promocję sprzedaży dla różnych grup docelowych m.in. wybrać najodpowiedniejszy mechanizm, określić czas trwania promocji czy odpowiednią formę wsparcia promocji.
Wydarzenie organizowane jest w formie dwudniowych warsztatów z licznymi przykładami sukcesów i porażek promocji konsumenckich organizowanych w ostatnim okresie w Polsce i zagranicą.

Dlaczego warto wziąć udział:

  • poznać, jakie cele marketingowe / sprzedażowe możemy osiągnąć poprzez działania promocyjne
  • dowiedzieć się, jakie mechanizmy są wskazane a jakie nie do osiągnięcia konkretnych celów marketingowych / sprzedażowych
  • uzyskać informacje, jakie będą przyszłościowe trendy w alokacji wydatków na poszczególne formy działań promocyjnych
  • dowiedzieć się na konkretnych przykładach z różnych państw, które promocje zakończyły się sukcesem, a które nie i dlaczego
  • uzyskać wiedzę, jak mierzyć efektywność finansową promocji

Warsztaty są skierowane do:

  • Dyrektorzy Marketingu i Sprzedaży
  • Brand Managerowie
  • Product Managerowie
  • Specjaliści ds. marketingu handlowego
  • Project Managerowie
  • Managerowie ds. strategii i rozwoju odpowiedzialni za zarządzanie całością działań marketingowych
  • pracownicy agencji reklamowych

Program:

8.45-9.00 Rejestracja i przywitanie

9.00-10.30 Techniki promocyjne

  • definicja promocji
  • miejsce promocji sprzedaży w promotion-mix
  • wady i zalety działań proomocyjnych
  • najczęściej stosowane techniki promocyjne (m.in. loteria promocyjna, konkurs promocyjny, sprzedaż premiowa – w tym sprzedaż premiowa Chio Chips, loteria promocyjna Harnaś)

10.30-10.45 Przerwa na kawę

10.45-12.15 Promocje sprzedażowe jako narzędzie do osiągnięcia celów marketingowych i sprzedażowych

  • jakie cele marketingowe / sprzedażowe możemy osiągnąć za pomocą promocji
  • jakich problemów marketingowych /sprzedażowych nie rozwiążemy promocją
  • jak mierzyć cele marketingowe i sprzedażowe
  • praktyczne przykłady osiągania celów marketingowych i sprzedażowych poprzez promocje – (m.in. Volvo oraz Super Express)

12.15-13.45 Analiza przydatności poszczególnych technik promocyjnych

  • techniki promocyjne a cele marketingowe/sprzedażowe
  • techniki promocyjne a cechy socjodemograficzne (wiek, płeć, wykształcenie)
  • praktyczne przykłady promocji adresowanych do różnych grup docelowych
  • case studies (m.in. Warta, Schulstad)

13.45-14.45 Lunch

14.45-15.30 Przygotowanie promocji – zasady

  • określenie celów promocyjnych (cele marketingowe, sprzedażowe, inne)
  • mierzenie finansowej opłacalności promocji
  • badania rynku – czy i jak badać koncepty promocyjne
  • strona operacyjna promocji

15.30-16.20 SESJA WARSZTATOWA

Przygotowanie promocji cz. 1 – ćwiczenia w grupach

Uczestnicy sesji zostaną podzieleni na grupy. Każda grupa otrzyma briefing dla konkretnego produktu, na podstawie których opracuje mechanizm promocyjny)

16.20 Zakończenie

DZIEŃ 2

9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie

9.30-10.00 SESJA WARSZTATOWA

Prezentacja oraz omówienie opracowanych przez uczestników warsztatów pomysłów promocyjnych

10.00-10.30 Trendy w wydatkach na poszczególne techniki promocyjne z rynku Stanów Zjednoczonych

10.30-12.00 Praktyczne przykłady promocji z różnych branż – case studies (Douglas, US Pharmacia, Dove, Avon, Superpharm)

12.00-13.00 SESJA WARSZTATOWA

Przygotowanie promocji cz. 2 – ćwiczenia w grupach

Uczestnicy sesji zostaną podzieleni na grupy. Każda grupa otrzyma nowy briefing dla konkretnego produktu, na podstawie których opracuje mechanizm promocyjny

13.00-14.00 Lunch

14.00-14.30 Prezentacja oraz omówienie opracowanych przez uczestników warsztatów pomysłów promocyjnych

14.30-15.30 Ponad SMSy, czyli jakie są nowe możliwości mobilnego wsparcia promocji konsumenckich

Łukasz Lewandowski (K2 Internet)

  • czy komórka zastąpi kartę lojalnościową w portfelu
  • jak wykorzystać Bluetooth w promocji sprzedaży
  • jak sprawnie zorganizować kampanie mobilną
  • trendy na przyszłość: m-kupony, m-kody, m-commerce, m-…

15.30-16.00 Praktyczne wskazówki przy organizacji promocji dla różnych grup wiekowych dotyczące:

  • częstotliwości organizowania promocji
  • czasu trwania promocji
  • wyboru nagród
  • wsparcia ATL
  • wsparcia BTL

16.00-16.45 Podsumowanie

16.45 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach jest zależny od terminu zgłoszenia i wynosi:
2995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 21 marca 2008r.
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 21 marca 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały, lunch oraz przerwy kawowe.

Szczegółowe informacje:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 350 54 00

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: