eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Public Relations w administracji - skuteczne budowanie wizerunku instytucji publicznej
  • Tytuł:

    Public Relations w administracji - skuteczne budowanie wizerunku instytucji publicznej

  • Kategoria: Zarządzanie
  • Cena: 1 260 PLN Teraz: 1 260 PLN
  • Termin: 2010-04-12 - 2010-04-13
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: OCESiA Sp. z o.o.

CEL SZKOLENIA:
Szkolenie skierowane jest do pracowników administracji publicznej, którzy chcą nabyć nowe umiejętności niezbędne w opracowywaniu strategii public relations oraz chcą poszerzyć swoja wiedzę na temat organizacji działań PR w instytucji publicznej.

PODCZAS SZKOLENIA SZCZEGÓŁOWO OMÓWIMY:

  • w jaki sposób budować i realizować strategię public relations?
  • jakie znaczenie mają badania marketingowe w administracji publicznej?
  • jak przeciwdziałać i zarządzać sytuacją kryzysową?
  • jak przygotować profesjonalną prezentację oraz wystąpienie publiczne?

Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatowej, co zapewni indywidualne podejście do uczestników, kompleksowe wsparcie oraz pełną informację zwrotną. Liczne ćwiczenia, praca z kamerą gwarantują aktywne zaangażowanie uczestników warsztatów i pełne opanowanie prezentowanych zagadnień.

SZKOLENIE POPROWADZĄ EKSPERCI - PRAKTYCY Z W/W ZAKRESU, DO KTÓRYCH NALEŻĄ:

DR TOMASZ HERMANIUK
Posiada wieloletnie doświadczenie konsultingowo-szkoleniowe zdobyte podczas współpracy z przedsiębiorstwami wielu branż. Jest cenionym trenerem, prowadzącym szkolenia na zlecenie prywatnych przedsiębiorstw, instytucji oraz organizacji publicznych. Specjalizuje się m.in. w następujących obszarach tematycznych: marketing i analiza rynku, techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, negocjacje handlowe, komunikacja społeczna, autoprezentacja, asertywność, zarządzanie czasem, zarządzanie zespołem, telemarketing. Autor licznych publikacji naukowych dotyczących dziedziny marketingu, analizy rynku i zarządzania jakością (m.in. podręcznik pt. „Podstawy badań marketingowych”). Pracownik naukowo-dydaktyczny w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Rzeszowskiego. Doktor nauk ekonomicznych (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie).

PIOTR T. RUTA
Marketing Manager w Talents Focus, Communication Manager Komitetu CIM Poland, konsultant narzędzi psychometrycznych. Absolwent programu the Advanced Certificate in Marketing. Od kilkunastu lat doradza i szkoli jako niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej oraz trener miękkich umiejętności menedżerskich. Ma duże doświadczenie szkoleniowe przygotowując i doskonaląc warsztat zawodowy nie tylko przedstawicieli środowiska biznesowego, ale i osoby publiczne związane z działalnością polityczną. Jako moderator prowadzi także cykliczne spotkania biznesowe grupujące elitę gospodarczą z całej Polski.

PROGRAM

1. CZYM SIĘ ZAJMUJE PUBLIC RELATIONS?

  • istota public relations
  • etyka public relations
    • znaczenie etyki w administracji
    • zasady i postulaty dla etyki w służbie publicznej
  • najważniejsze teorie komunikacyjne od 20-tych do 90-tych XX w.
  • rola public relations w kształtowaniu wizerunku urzędu
  • narzędzia public relations

2. KONCEPCJA MISJI ADMINISTRACJI

  • po co kształtujemy wizerunek urzędu?
  • wizja i misja administracji publicznej
  • wpływ urzędnika na wizerunek administracji

3. PLANOWANIE STRATEGII PUBLIC RELATIONS

  • budowanie i realizacja strategii oraz planów bieżących działań
  • analiza potrzeb i możliwości partnerów zewnętrznych oraz wewnętrznych
  • zasady wdrożenia
    • opracowanie programu
    • harmonogram działań
  • kryteria oceny
  • przygotowanie budżetu

4. BADANIA MARKETINGOWE W ADMINISTRACJI

  • znaczenie badań dla budowy wizerunku
  • typy badań marketingowych
  • opinie o urzędnikach państwowych

5. DZIAŁANIA PROMOCYJNE

  • biura promocji w procesie komunikacji

6. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA JAKO NARZĘDZIE PUBLIC RELATIONS

  • komunikacja wewnątrz organizacji
  • cele i metody oddziaływania na pracowników
  • tworzenie strategii wewnętrznego public relations
  • kontrola wyników

7. PUBLIC RELATIONS A SYTUACJA KRYZYSOWA

  • opracowywanie metod dzięki którym można przeciwdziałać w sytuacjach kryzysowych
  • sposoby reakcji w sytuacji zaistniałego kryzysu
  • źródła i dynamika kryzysu
  • crisis management – zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej

DRUGI DZIEŃ SZKOLENIA

8:15- 8:30 Rejestracja, wprowadzenie

13 kwietnia 2010 r.

16:00- 16:15 Sesja pytań, zakończenie

8. WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI - ISTOTA PUBLIC RELATIONS

  • media jako narzędzie do budowania wizerunku urzędu
  • współpraca z prasą, radiem i telewizją
  • jak poprawnie redagować komunikaty dla prasy?
  • jak budować dobre relacje z dziennikarzami?
  • Internet – nowe możliwości public relations
    • wykorzystanie Internetu i nowoczesnych technologii w kampaniach
  • techniki perswazyjne

9. WZBUDZANIE I PODTRZYMYWANIE ZAINTERESOWANIA POPRZEZ INFORMACJE PRASOWE

  • rodzaje informacji prasowych
  • charakterystyka informacji prasowych

10. PROFESJONALNE PRZYGOTOWANIE IMPREZY

  • diagnoza otoczenia i określenie efektów (potrzeby, zainteresowania)
  • rodzaje imprez: seminaria, konferencje, wystawy, targi – kogo zaprosić, jak zaplanować i przygotować wydarzenia?
  • miejsce - rzecz gustu czy przypadku?
  • przygotowanie budżetu imprezy
  • sponsoring
  • reklama

11. „PROFESJONALNE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE”- PRACA Z KAMERĄ

12. „PRÓBA KONFERENCJI”- PRACA Z KAMERĄ

13. IDEALNA PREZENTACJA I WYSTĄPIENIE MEDIALNE

  • fundamentalne zasady prezentacji i autoprezentacji
    • rola prezentera, jego przekonania i umiejętności
    • psychologiczny efekt początku i końca
    • świadomy i nieświadomy poziom autoprezentacji
    • spójność – zgodność tego, co mówimy z tym jak mówimy
    • strategia zachowań wzmacniających uwagę i budujących dobry kontakt
    • świadome wprowadzenie elementów wspomagających wystąpienia publiczne
    • kontakt z publicznością
    • czynniki zapewniające uwagę, zainteresowanie i zrozumienie
    • techniki mówienia i słuchania podczas prezentacji
  • konferencje prasowe
    • jak zorganizować doskonałą konferencję prasową?
    • określenie powodów organizacji i wytyczenie celów
    • zaplanowanie budżetu
    • opracowanie materiałów prasowych
  • przebieg konferencji


Czas trwania:
16 godzin, czyli 2 dni szkoleniowe

Koszt szkolenia:
1260 PLN minus rabaty

Rabaty:
za zgłoszenie do dnia 2010-03-22 otrzymuje się 5.0% rabatu
za zgłoszenie więcej niż jednej osoby otrzymuje się 5.0% rabatu.

Osoba kontaktowa:
Katarzyna Piwowarczyk
tel.: /0-22/ 830 04 39
fax: /0-22/ 830 00 90
e-mail:

Więcej informacji:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: