eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Reklamacje I Gwarancje W Obrocie Gospodarczym I Konsumenckim

Cel:
Celem szkolenia jest

  • przekazanie wiedzy na temat praw i obowiązków klienta i przedsiębiorcy w czasie postepowania reklamacyjnego
  • omówienie prawnych aspektów prowadzenia negocjacji z klientem, podpisywania przez klienta umów, regulaminów czy ogólnych warunków czy tworzenia tego typu aktów.
  • omówienie kwesti odpowiedzialności przedsiębiorcy i producenta za wady towaru lub usługi, a także kwestie związane ze sprzedażą na odległość i związane z tym wszelkie uprawnienia i obowiązki tak klienta jak i przedsiębiorcy.
  • JCzy reklama jest wiążąca dla przedsiębiorcy? Czy można żądać opłaty za nieuzasadnioną reklamację? Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku nieuwzględnienia reklamacji? Jaki czas ma konsument na odstąpienie od umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa lub przez internet? Czy można odesłać do importera lub producenta czy też reklamacje winien przyjąć sprzeadawca? Czy jeśli w ciągu 14 dni nie dasz klientowi odpowiedzi reklamacja jest uznana za zasadną?

Adresaci:
Intensywne szkolenie przeznaczone jest dla

  • pracowników działów obsługi klienta,
  • osób rozpatrujących reklamacje od klientów,
  • osób odpowiedzialnych za kontakty z klienem,
  • przedsiębiorców,
  • dyrektorów działów obsługi klienta
  • wszystkich, którzy prowadząc działalność gospodarczą mają do czynienia z klientem oraz z reklamacjami.

Szkolenie adresowane jest również do
- pracowników działów reklamy i marketingu odpowiadających za reklamy, promocję, ulotki, kampanie reklamowe w firmie

Metody pracy
Szkolenie zostanie zrealizowane przy zastosowaniu metody warsztatowej, a tym następujących technik:

  • prezentacja multimedialna
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • analiza przypadków - przykłady oraz liczne wyroki sądowe w tego typu sprawach, w tym również orzeczeniami Europejskiego Trybunału Sprawiedliwościr
  • dyskusja
  • burza mózgów
  • elementy wykładowe

Program:

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  • odmienność praw dotyczących konsumentów i przedsiębiorców - zawiłości ustawy konsumenckiej
  • rękojmia w obrocie gospodarczym - odmienność praw dotyczących przedsiębiorców
  • gwarancja w obrocie między profesjonalistami
  • towar z gwarancją, potweirdzenie umowy na piśmie
  • roszczenia reklamacyjne czyli czego klient ma prawo żądać
  • promocja i przecena a kwestia reklamacji, rękojmi i gwarancji
  • towary używane - czy mozna je reklamować?
  • reklamacje realizowane przez konsumentów - terminy, przedawnienia, rodzaje
  • odpowiedzialność za szkodę - odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi
  • uwagi szczególne - podstawa prawna odpowiedzialności
  • szkoda majątkowa i niemajątkowa - rozróżnienie pojęć
  • uprawnienia i obowiązki przedsiębiorców w procesie reklamacyjnym
  • produkt niebezpieczny - odpowiedzialność przedsiębiorców za wprowadzany na rynekprodukt
  • uprawnienia osoby poszkodanej
  • mozliwości zwolnienia się przedsiębiorcy od odpowiedzialności za szkodą
  • terminy wynikające z tytułu rekojmi i gwarancji
  • terminy dochodzenia prawa z tytułu gwarancji i rękojmi
  • reklama i niedozwolone praktyki handlowe - czy reklama jest wiążąca?
  • nieuczciwe praktyki handlowe stypizowane w aktach nrmatywnych dotyczące obszaru reklamy i marketingu
  • regulacje dotyczące operowania ceną - informacja o cenie dla konsumenta - a reklama
  • agresywne praktyki handlowe i zakaz ich stosowania a działania w obszarze reklamy i marketingu
  • praktyki handlowe uznawane za nieuczciwe w każdych warunkach
  • sądownictwo w sparwach z zakresu rekojmi, gwarancji , niedozwolonych praktyk reklamowych


Koszt uczestnictwa:
Cena wynosi: 745,00 zł
Przy zgłoszeniu na 21 dni przed szkoleniem - rabat 5%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Szczegółowe informacje:
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: