-
Tytuł:
ROI w social media marketingu
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 995 + VAT PLN Teraz: 1 995 + VAT PLN
- Termin: 2012-10-11 - 2012-10-12
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Nowoczesna Firma S.A.
Cel szkolenia:
Dzięki ROI możemy monitorować inwestycję w reklamę w porównaniu do zysków jakie one przynoszą i wybierać te reklamy, które dają nam większe korzyści biznesowe.
Serdecznie zapraszamy na warsztaty „ROI w social media marketingu”, podczas których dowiedzą się Państwo jakich efektów z inwestycji w określone działania marketingowe można spodziewać się w przyszłości. Inwestując pieniądze w kampanię reklamową, oczekujemy zwykle odzyskania tej kwoty oraz osiągnięcia dużych zysków.
Zaproszeni Eksperci z Praktycy.com, Polkomtela, UPS, NewsPoint oraz Socializer podzielą się swoją wiedzą na temat rozwiązań ułatwiających pomiar działań marketingowych, powiedzą o wyzwaniach oraz jakie są najczęstsze problemy związane z mierzeniem komunikacji i jak sobie z nimi radzić.
Podczas praktycznych warsztatów dowiesz się m.in.:
- jak efektywnie dotrzeć do zdefiniowanych grup docelowych
- jak dobierać wskaźniki efektywności przy planowaniu działań social media marketingowych
- w jaki sposób mierzyć nowe trendy i mody w marketingu mediów społecznościowych
- jak skonstruować własny miernik, jak wybrać istotne dane i dobrać odpowiednie działania
- jak dobrać najbardziej wydajne narzędzia social media dla naszego produktu bądź usługi.
Warsztaty będą doskonałą okazją do dyskusji poświęconej problematyce pomiaru efektywności działań marketingowych, z którą borykają się Państwo w codziennej pracy.
Specjaliści powiedzą jak postępować, czego unikać oraz jak wykorzystywać media społecznościowe, aby uzyskać zamierzony efekt.
Najważniejsze tematy, które zostaną omówione w trakcie warsztatu:
- Praktyczne aspekty marketingu w social media
Case Studies -Dell, Burberry, Old Spice, Naked Pizza, Jimmy Choo, Nantes.pl
Piotr Krawiec, Praktycy.com - Społecznościowy zawrót głowy: jak rozmawiać i słuchać z wyselekcjonowaną grupą?
Tomasz Broda, Polkomtel Sp. z o.o. - Jak zaplanować i zmierzyć ROI w mediach społecznościowych?
Grzegorz Urban, UPS Sp. z o.o. - Zasady skutecznego pomiaru działań social media marketingowych - narzędzia pomiaru, metody badawcze i mierniki
Anna Miotk, NewsPoint - Wyzwania i problemy związane z mierzeniem komunikacji w Internecie - próba standardów
Anna Miotk, NewsPoint - Dobór najbardziej efektywnych narzędzi social media dla naszego produktu/usługi
Łukasz Dębski, Socializer - Mierzenie efektów działań na Facebooku – jak robią to najlepsi
Łukasz Dębski, Socializer
Koszt udziału:
cena netto: 1995 zł
cena brutto: 2453,85 zł
Szczegółowe informacje:
Aldona Mlonek - Menedżer projektu
tel.: 22 314 14 02
e-mail:
Więcej na: