eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › ROI w social media marketingu

Cel szkolenia:
Dzięki ROI możemy monitorować inwestycję w reklamę w porównaniu do zysków jakie one przynoszą i wybierać te reklamy, które dają nam większe korzyści biznesowe.

Serdecznie zapraszamy na warsztaty „ROI w social media marketingu”, podczas których dowiedzą się Państwo jakich efektów z inwestycji w określone działania marketingowe można spodziewać się w przyszłości. Inwestując pieniądze w kampanię reklamową, oczekujemy zwykle odzyskania tej kwoty oraz osiągnięcia dużych zysków.

Zaproszeni Eksperci z Praktycy.com, Polkomtela, UPS, NewsPoint oraz Socializer podzielą się swoją wiedzą na temat rozwiązań ułatwiających pomiar działań marketingowych, powiedzą o wyzwaniach oraz jakie są najczęstsze problemy związane z mierzeniem komunikacji i jak sobie z nimi radzić.

Podczas praktycznych warsztatów dowiesz się m.in.:

  • jak efektywnie dotrzeć do zdefiniowanych grup docelowych
  • jak dobierać wskaźniki efektywności przy planowaniu działań social media marketingowych
  • w jaki sposób mierzyć nowe trendy i mody w marketingu mediów społecznościowych
  • jak skonstruować własny miernik, jak wybrać istotne dane i dobrać odpowiednie działania
  • jak dobrać najbardziej wydajne narzędzia social media dla naszego produktu bądź usługi.

Warsztaty będą doskonałą okazją do dyskusji poświęconej problematyce pomiaru efektywności działań marketingowych, z którą borykają się Państwo w codziennej pracy.

Specjaliści powiedzą jak postępować, czego unikać oraz jak wykorzystywać media społecznościowe, aby uzyskać zamierzony efekt.

Najważniejsze tematy, które zostaną omówione w trakcie warsztatu:

  • Praktyczne aspekty marketingu w social media Case Studies -Dell, Burberry, Old Spice, Naked Pizza, Jimmy Choo, Nantes.pl
    Piotr Krawiec, Praktycy.com
  • Społecznościowy zawrót głowy: jak rozmawiać i słuchać z wyselekcjonowaną grupą?
    Tomasz Broda, Polkomtel Sp. z o.o.
  • Jak zaplanować i zmierzyć ROI w mediach społecznościowych?
    Grzegorz Urban, UPS Sp. z o.o.
  • Zasady skutecznego pomiaru działań social media marketingowych - narzędzia pomiaru, metody badawcze i mierniki
    Anna Miotk, NewsPoint
  • Wyzwania i problemy związane z mierzeniem komunikacji w Internecie - próba standardów
    Anna Miotk, NewsPoint
  • Dobór najbardziej efektywnych narzędzi social media dla naszego produktu/usługi
    Łukasz Dębski, Socializer
  • Mierzenie efektów działań na Facebooku – jak robią to najlepsi
    Łukasz Dębski, Socializer


Koszt udziału:
cena netto: 1995 zł
cena brutto: 2453,85 zł

Szczegółowe informacje:
Aldona Mlonek - Menedżer projektu
tel.: 22 314 14 02
e-mail:

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: