-
Tytuł:
Savoir -vivre profesjonalnej sekretarki/asystentki
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 690 PLN Teraz: 1 490 PLN
- Termin: 2007-01-22 - 2007-01-23
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: BusinessHouse
Program ramowy:
I dzień szkolenia
- Wizerunek profesjonalnej Sekretarki/Asystentki
- Powitanie, przedstawianie się, tytułowanie
- Elegancja korespondencji. Zasady używania wizytówek i zaproszeń
ĆWICZENIE - ZREDAGOWANIE WIZYTÓWKI, ZAPROSZENIA - Sztuka prowadzenia rozmowy
- Etykieta telefoniczna
TRENING WZORCOWEJ ROZMOWY TELEFONICZNEJ - Netykieta, czyli savoir-vivre w Internecie
II dzień szkolenia
- Kultura obsługi gości w firmie. Organizacja spotkań biznesowych
- Jak przyjąć delegację zagraniczną w firmie?
- Jak przygotować wyjazd w delegację zagraniczną?
- Spotkania i przyjęcia biznesowe
DEGUSTACJA WIN
Główne zagadnienia szkolenia:
- Jak kształtować profesjonalny wizerunek Sekretarki/Asystentki?
- Jak należy się witać, przedstawiać oraz żegnać?
- W jaki sposób pozdrawiać obcokrajowców?
- Jak zwracać się do osób z różnymi tytułami?
- Jakie są zasady etykiety telefonicznej oraz netykiety?
- Jakie informacje powinno wysyłać się pocztą elektroniczną?
- Jak profesjonalnie obsługiwać gości krajowych i zagranicznych?
- Jak przyjąć delegację zagraniczną w firmie?
- Jak organizować spotkania i przyjęcia biznesowe?
W trakcie dwóch dni szkolenia uczestniczki będą miały okazję do indywidualnych konsultacji z przedstawicielkami firmy kosmetycznej Mary Kay, od których uzyskają praktyczne wskazówki dotyczące doboru linii pielęgnacyjnej do każdego rodzaju skóry oraz będą mogły skorzystać z porad z zakresu makijażu.
Cena:
do 08.01.2007r. - 1490 zł, od 09.01.2007r. - 1690 zł
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
Numery kontaktowe:
tel.: + 48 022 649 62 81
fax: +48 022 674 42 74