-
Tytuł:
Savoir - vivre profesjonalnej sekretarki / asystentki
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 690 PLN Teraz: 1 490 PLN
- Termin: 2007-05-10 - 2007-05-11
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: BusinessHouse
Profesjonalna Sekretarka / Asystentka to prawa ręka swojego przełożonego bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Idealna Sekretarka/Asystentka to osoba wykształcona, zawsze odpowiednio ubrana, uśmiechnięta, komunikatywna, świetnie zorganizowana, która nie tylko reaguje na rzeczywistość, ale sama ją kreuje. Sekretarka / Asystentka tworzy dobrą atmosferę w pracy, odpowiada za organizację czasu swoją i szefa, przejmuje określone zadania a poprzez swoją postawę buduje wizerunek firmy.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Sekretarek / Asystentek łatwiejszą, wydajniejszą, ale i dającą im satysfakcję zawodową
Główne zagadnienia szkolenia:
- jak kształtować profesjonalny wizerunek Sekretarki/Asystentki?
- jak należy się witać, przedstawiać oraz żegnać?
- w jaki sposób pozdrawiać obcokrajowców?
- jak zwracać się do osób z różnymi tytułami?
- jakie są zasady etykiety telefonicznej oraz netykiety?
- jakie informacje powinno wysyłać się pocztą elektroniczną?
- jak profesjonalnie obsługiwać gości krajowych i zagranicznych?
- jak przyjąć delegację zagraniczną w firmie?
- jak organizować spotkania i przyjęcia biznesowe?
W trakcie dwóch dni szkolenia uczestniczki będą miały okazję do indywidualnych konsultacji z przedstawicielkami firmy kosmetycznej Mary Kay, od których uzyskają praktyczne wskazówki dotyczące doboru linii pielęgnacyjnej do każdego rodzaju skóry oraz będą mogły skorzystać z porad z zakresu makijażu.
I DZIEŃ SZKOLENIA
- Kultura obsługi gości w firmie. Organizacja spotkań biznesowych
- Jak przyjąć delegację zagraniczną w firmie
- Jak przygotować wyjazd w delegację zagraniczną?
- Spotkania i przyjęcia biznesowe
- Degustacja win
II DZIEŃ SZKOLENIA
- Wizerunek profesjonalnej Sekretarki/Asystentki
- Powitanie, przedstawianie się, tytułowanie
- Elegancja korespondencji. Zasady używania wizytówek i zaproszeń
- ĆWICZENIE - ZREDAGOWANIE WIZYTÓWKI, ZAPROSZENIA
- Sztuka prowadzenia rozmowy
- Etykieta telefoniczna
- TRENING WZORCOWEJ ROZMOWY TELEFONICZNEJ
- Netykieta, czyli savoir-vivre w Internecie
I PROWADZĄCY
Wieloletni wykładowca i trener szkoleń z zakresu: sprzedaży i obsługi klienta, umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, zarządzania zespołem. Posiada doświadczenie sprzedażowe oraz menedżerskie zdobyte w znanych firmach sektora Network Marketing i FMCG. Prowadzi szkolenia między innymi dla przedstawicieli handlowych, kadry menedżerskiej, asystentek i sekretarek. Z jego doświadczeń skorzystały między innymi: Polpharma, Frito Lay, Boehringer Ingelheit, Raiffeisen Bank, Bank BPH - PBK, Wrigley, Kompania Piwowarska, PKO BP, TP S.A., Lotos Oil.
II PROWADZĄCY
Trener biznesu, posiadający zaplecze naukowe i wiedzę praktyczną. Specjalista z zakresu projektowania i wdrażania w firmach systemów podnoszących efektywność sprzedaży i obsługi klientów. Trener z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, sprzedaży, marketingu, reklamy, motywacji i automotywacji. Socjoterapeuta, licencjonowany Terapeuta - Mistrz Praktyk NLP, hipnoterapeuta (Australijski Instytut Neurolingwistyki w Sydney). Ukończyła studia podyplomowe z zakresu psychologii w marketingu i zarządzaniu. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie - szkoliła różne branże i różne szczeble kadr, poczynając od szeregowych pracowników, po kadry zarządzające. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z menadżerami różnych branż w zakresie technik sprzedaży oraz zarządzania i rozwoju firmy. Z jej doświadczeń skorzystały między innymi: Bakoma, Bank Przemysłowo - Handlowy, Commercial Union, Elektrociepłownie Warszawskie, Frito Lay Polska, Heinz, Zdrovit.
zobacz SESJA I:
PROFESJONALNA SEKRETARKA / ASYSTENTKA
Cena:
do 27.04.2007r. - 1490 zł, od 28.04.2007r. - 1690 zł
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
Numery kontaktowe:
tel.: + 48 022 649 62 81
fax: +48 022 674 42 74