eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Savoir - vivre w biznesie

Cel:
LUNCH POKAZOWY - co, jak i czym jeść, czyli TAKTOWNE ZACHOWANIE SIĘ PRZY STOLE

Udział w warsztatach pozwoli uzyskać praktyczną wiedzę na temat współczesnych reguł profesjonalnego savoir-vivru, w szczególności:

  • jak przestrzeagać zasad dobrych obyczajów w kontaktach biznesowych i towarzyskich?
  • jak prawidłowo przygotować korespondencję biznesową z zachowaniem zasad savoir-vivru?
  • jakimi zasadmi kierować się przy prawidłowym kreowaniu etykiety wyglądu zewnętrznego?
  • jak profesjonalnie zorganizować zarówno mała uroczystość firmową, jak również konferencję prasową?
  • jakich zasad przestrzegać przyjmując delegację gości zagranicznych?
  • jak nie popełniać gaf wynikających z różnic kulturowych?

Adresaci
Warsztaty adresujemy do:

  • Menedżerów i kierowników wszystkich szczebli zarządzania, którzy, aby soiągnąć sukces poza fachową wiedzą oraz umiejętnościami menedżerskimi powinni odznaczać się znajomością nienagannych manier w środowisku biznesu
  • Wszystkich osób chcących bez kompleksów poruszać się we współczesnym świecie

Metody pracy
Metody pracy podczas warsztatów:

  • zajęcia prowadzone będzie w formie interaktywnych zajęć praktycznych
  • poprzez realizację ćwiczeń, analizę prezentowanych przykładów oraz dyskusję z trenerami zajęcia prowadzone będą w takiej formie, aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
  • zajęcia połączone będą z prezentacją multimedialną wspomagającą omówienie tematyczne
  • mała liczebność grupy gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych

Program:

Ramowy program warsztatów:

WSPÓŁCZESNY SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE

  • rola współczesnej etykiety w biznesie oraz w życiu towarzyskim
  • savoir-vivre dnia codziennego
  • kreowanie własnego wizerunku
  • kreowanie wizerunku firmy

WIZYTY DELEGACJI ZAGRANICZNYCH ORAZ WYJAZDY SŁUŻBOWE

  • precyzyjne przygotowanie planu wyjazdu służbowego
  • przedstawianie gości
  • przygotowanie programu pobytu delegacji (propozycja rozrywek kulturalnych)

SZTUKA KOMUNIKACJI W BIZNESIE ZGODNEJ Z ZASADAMI SAVOIR-VIVRU

  • komunikacja werbalna
  • komunikacja niewerbalna
  • korespondencja w biznesie - zasady etykiety w korespondencji

RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESOWYCH STOSUNKACH MIĘDZYNARODOWYCH

  • na czym polega etykieta w biznesie międzynarodowym
  • budowanie pozytywnych relacji pomiędzy przedstawicielami odmiennych kultur
  • poszanowanie tradycji i obyczajów cudzoziemców

ETYKIETA W NEGOCJACJACH

  • istota negocjacji międzykulturowych
  • zasady negocjacji w różnych kulturach (Europa, Stany Zjednoczone, Azja)
  • uwarunkowania negocjacji międzynarodowych

PRZYJĘCIA I UROCZYSTOŚCI

  • przytgotowanie treści oraz formy zaproszeń
  • dobór menu oraz trunków stosownych do uroczystości
  • co jak i czym jeść, czyli taktowne zachowanie się przy stole i unikanie popełniania gaf


Koszt:
Cena wynosi: 1 090,00 zł
Cena udziału w warsztatch przy zgłoszeniu do dnia 23.06.2008 r. - 1 090 zł, od dnia 24.06.2008 r. - 1 290 zł
RABATY: przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5%, przy zgłoszneiu 3 lub więcej - rabat 10%
cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów, pakiet konferencyjny, certyfikat ukończenia szkolenia, catering. Organizato

Szczegółowe informacje:
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: