eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › SEM & SEO - skuteczny marketing w wyszukiwarkach

W programie m.in :

  • Jak znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania oraz dotrzeć do klientów jak najniższym kosztem
  • Formy reklamy w wyszukiwarkach i ich skuteczność – praktyczne wskazówki
  • Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze agencji SEM
  • Badanie i pomiar efektywności kampanii PPC
  • Białe i czarne SEO, czyli o etyce w pozycjonowaniu

Warto wziąc udział aby dowiedzieć się:

  • co zrobić, aby być na szczycie wyników wyszukiwania i jak precyzyjnie dotrzeć do odbiorców
  • etyczne i nieetyczne sposoby pozycjonowania stron www i ich konsekwencje
  • jak właściwie dobrać oraz stosować frazy kluczowe oraz mierzyć ich popularność
  • kiedy opłaca się zainwestować w płatną reklamę w internecie
  • jak samodzielnie stworzyć kampanie w Google AdWords
  • jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową w Internecie oraz jak sprawdzić jej efekty

Kto powinien wziąść udział:

  • Dyrektorzy i Kierownicy działów marketingu
  • Brand, Product, PR Managerowie
  • Web oraz Content Managerowie odpowiedzialni za rozwój marketingu internetowego
  • E-Commerce Managerowie
  • E-Marketing Managerowie
  • agencje marketingu internetowego

Program szkolenia:

DZIEŃ 1

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-11.00 Wyszukiwarki – czyli jak skutecznie dotrzeć do klienta

Andrzej Cudny (Cube Group)

  • proces poszukiwania informacji – internauta zaawansowany a nowicjusz
  • dobór fraz kluczowych a ich popularność
  • skuteczne dotarcie do grupy docelowej a możliwości wyszukiwarek
  • tradycyjna reklama internetowa a reklama w wyszukiwarkach – jak skutecznie połączyć
  • oba rodzaje marketingu

11.00-11.40 Wyszukiwarki vs. media tradycyjne

Jacek Chruściany (Performance Media)

  • dobór grupy docelowej – na co zwracać uwagę
  • PULL vs. PUSH skutecznosci z TV, prasa, outdoor
  • porównanie ceny dotarcia do konsumenta

11.40-12.00 Przerwa na kawę

12.00-13.00 Skuteczna kampania PPC. Planowanie i realizacja kampanii w praktyce

Łukasz Duda (NetSprint.pl)

  • ustalanie założeń kampanii
  • dobór słów i fraz kluczowych
  • opracowanie kreacji reklamowych
  • narzędzia do licytowania słów kluczowych
  • modyfikacja kampanii
  • optymalizacja kampanii
  • ćwiczenie: planowanie kampanii SEM

13.00-14.00 Lunch

14.00-15.00 Reklama kontekstowa a reklama tradycyjna – na co warto zwrócić uwagę?

Tomasz Musiał (Money.pl | BusinessClick.com)

  • czym jest reklama tradycyjna
  • jak działa i jakie są formy reklamy kontekstowej
  • wyróżniki i zalety tej formy promocji
  • sieci kontekstowe dostępne w Polsce
  • case study

15.00-15.20 Przerwa na kawę

15.20-16.30 Zaawansowane reklamy AdWords – reklamy graficzne, video oraz reklamy gadżetowe

Mateusz Ostachowski (Kompan.pl)

  • specyfika kampanii AdWords realizowanych w formatach graficznych oraz video
  • znaczenie stron docelowych promujących dane zagadnienie
  • o czym trzeba pamiętać przygotowując kreację
  • do reklam zaawansowanych
  • case study

16.30 Zakończenie

DZIEŃ 2

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-11.30 Kampania PPC – zrób to sam

ćwiczenie: samodzielne stworzenie kampanii w Google AdWords

Jacek Chruściany (Performance Media)

  • identyfikacja celu kampanii
  • dobór słów kluczowych
  • podział struktury słów kluczowych
  • treści reklamowe – o czym warto pamiętać

11.30-11.45 Przerwa na kawę

11.45-13.15 Optymalizacja i pozycjonowanie serwisów WWW

ćwiczenie: jak pokazać się w wyszukiwarce z najlepszej strony cz. 1

Maciej Gałecki (Bluerank)

  • po co się pozycjonować w wyszukiwarkach
  • kolejne fazy działań search engine optimization
  • białe i czarne SEO, czyli o etyce w pozycjonowaniu
  • co i jak szybko można osiągnąć...

13.15-14.15 Lunch

14.15-15.30 Optymalizacja i pozycjonowanie serwisów WWW

ćwiczenie: jak pokazać się w wyszukiwarce z najlepszej strony cz. 2

Maciej Gałecki (Bluerank)

  • uczestnicy prześledzą kolejne etapy działań search engine optimization od analizy słów kluczowych, poprzez działania skupione na budowaniu link popularity, na metodach utrzymywania wysokich pozycji skończywszy
  • liczą się tylko pierwsze wyniki wyszukiwania – co zrobić, aby znaleźć się w top 10
  • jakie działania podjąć, żeby utrzymać się w pierwszej trójce
  • co wolno, a co jest nieetyczne w SEO...

15.30-16.15 Wpływ działań e-pr na pozycjonowanie serwisów www

Dominik Wartecki (Dotpr.pl)

  • content is king – jak przygotować zawartość serwisu WWW
  • media relations on-line – czyli jak dbać o „widoczność” informacji prasowych?
  • social media marketing i social media press release jako nowa szansa na zaistnienie w sieci.
  • SEO a dziennikarstwo... widoczność ważniejsza od rzetelności

16.15-16.30 Przerwa na kawę

16.30-17.00 Local Search, Mobile Search - Trendy na przyszłość – wizje ekspertów

Łukasz Duda (NetSprint.pl)
Dominik Wartecki (Dotpr.pl)
Maciej Gałecki (Bluerank)
Jacek Chruściany (Performance Media)

17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi
2995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 3 października 2008 r.
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 3 października 2008 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 350 54 00

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: