-
Tytuł:
SEO PR - warsztat pozycjonowania dla specjalistów PR
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 090 + VAT PLN Teraz: 926 + VAT PLN
- Termin: 2011-11-25 - 2011-11-25
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: CONCEPT LABS
Wprowadzenie:
Marketing w wyszukiwarkach oraz działania public relations są naturalnymi sprzymierzeńcami. Wymaga to jednak połączenia kompetencji w obu obszarach. Specjaliści i managerowie PR, są idealnymi kandydatami do tego typu zadań ze względu na umiejętności: pracy z tekstem, dystrybucji informacji oraz współpracy z mediami. Jednodniowy intensywny warsztat ma za zadanie uzupełnić posiadane kompetencje
o zestaw praktycznych umiejętności z zakresu optymalizacji treści pod wyszukiwarki - Search Engine Optimization.
Grupa docelowa:
- Menedżerowie i specjaliści ds. Public Relations
- Specjaliści ds. promocji i budowy wizerunku
- Osoby odpowiadające za marketing i e-marketing
Cel szkolenia:
- Nabycie umiejętności optymalizacji dowolnych treści pod wyszukiwarki
- Poznanie narzędzi wykorzystywanych w działaniach SEO
- Nabycie kompetencji w zakresie budowy strategii słów kluczowych
- Praktyczna umiejętność monitoringu i analizy efektywności działań SEO PR
Metody prowadzenia zajęć:
Szkolenie ma postać warsztatu podzielonego na 4 moduły. Każdy moduł składa się
z krótkiego wykładu (ok. 30 min) wprowadzającego do tematu, oraz części warsztatowej, w trakcie której uczestniczy uczą się praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy. Każde z ćwiczeń odpowiada konkretnemu zadaniu jakie należy podjąć w miejscu pracy w celu drożenia strategii SEO PR.
PROGRAM:
1. ePR a optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO)
- Wykład
- Jak działają wyszukiwarki oraz 3 filary optymalizacji
- Jak uzyskać synergię działań PR i SEO
- Budowa oraz wdrożenia strategii słów kluczowych
- Warsztat
- Badanie i selekcja słów kluczowych
2. Tworzenie treści zoptymalizowanej pod wyszukiwarki
- Wykład
- Jakie treści promowane są przez wyszukiwarki
- Najważniejsze obszary optymalizacji treści krok po kroku
- 4 kroki optymalizacji dla każdej ze stron
- Warsztat
- Optymalizacja istniejących treści - edycja treści komunikatu prasowego
- Tworzenie nowych treści - edycja strony o firmie
3. Link popularity (zdobywanie linków)
- Wykład
- Najważniejsze techniki budowania linków
- Triki i nieuczciwe praktyki – jak nie dać się oszukać
- Wykorzystanie serwisów social media w budowaniu linków
- Warsztat
- Stworzenie kompleksowego planu budowy linków, do wykorzystania w firmie po powrocie ze szkolenia.
4. Monitoring i pomiar działań SEO PR
- Wykład
- Zestaw kluczowych wskaźników służących pomiarowi sukcesu działań SEO PR
- Zautomatyzowane śledzenie zmiany pozycji w wyszukiwarkach dla wybranych słów kluczowych
- Pomiar konwersji i zwrotu z inwestycji w SEO PR.
- Warsztat
- Uzupełnienie dashboard’u (arkusza zawierającego kluczowe metryki) w oparciu o dane dotyczące własnej firmy (lub przykładowy sklep online).
Dostępne terminy szkolenia jednodniowego:
- 25 listopada 2011
- 15 grudnia 2011
Koszt uczestnictwa:
1090,00 zł netto + VAT od osoby
926,00 zł netto + VAT First Minute
– (rabat 15%) przy zamówieniu co najmniej 21 dni przed terminem
Cena obejmuje:
udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.
Szczegółowe informacje:
Daria Chrzan
Więcej na: