-
Tytuł:
Skuteczna perswazja i techniki wywierania wpływu
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 580 PLN Teraz: 1 580 PLN
- Termin: 2009-02-02 - 2009-02-03
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Global Business Center Sp. z o.o.
Cel i korzyści z udziału w warsztatach:
Celem warsztatów jest wykształcenie umiejętności pozytywnego oddziaływania oraz poznanie narzędzi psychologicznych wykorzystywanych w kontaktach biznesowych. Warsztaty adresujemy do osób, których sukces zawodowy zależy od siły perswazji, mocy przekonywania i wywierania wpływu!
Dzięki udziałowi w warsztatach w szczególności:
- nauczą się Państwo jak efektywnie i z sukcesem przeprowadzić proces sprzedaży i negocjacji
- przećwiczą Państwo modele językowe stosowane w prezentacji oraz techniki przedstawiania produktu, usługi lub własnych pomysłów, tak aby przyciągnąć uwagę klienta i osiągnąć założone cele
- poznają Państwo metody rozpoznawania i obrony przed manipulacją innych
Szkolenie ma charakter warsztatów popartych krótkimi wykładami, licznymi ćwiczeniami, dyskusją oraz analizą przypadków, dzięki czemu będą mogli Państwo przedyskutować problemy pojawiające się podczas procesu sprzedaży i negocjacji, a także wypracować oraz rozwinąć indywidualne umiejętności i strategie.
Osoby prowadzące:
JANUSZ BUZEK – Specjalista w zakresie zarządzania zespołami pracowniczymi, metodologii zmian organizacyjnych, komunikacji w organizacjach przemysłowych oraz technik twórczego rozwiązywania problemów. Kierownik licznych projektów doradczych. Z wykształcenia psycholog i ekonomista.
PIOTR RUTA – Trener w zakresie komunikacji, umiejętności interpersonalnych, marketingu, aktywnego tworzenia wizerunku firm, produktu i osób. Specjalista zagadnień związanych z wystąpieniami publicznymi oraz narzędziami wykorzystywanymi w trakcie powyższych działań. Konsultant narzędzi psychometrycznych. Zajmuje się także problematyką innowacyjności i leadership. Zaangażowany w tworzenie zintegrowanych projektów szkoleniowo-eventowych.
Program
1. WYWIERANIE WPŁYWU W PROCESACH KOMUNIKACJI
- komunikacja a wywieranie wpływu
- jak nas widzą, czyli aparycja a wywieranie wpływu
- co wnosi starożytność w nasze czasy, czyli praktyczne zastosowania wynikające z erystyki i retoryki
- werbalne i niewerbalne elementy perswazji w komunikacji
- sygnały dominacji i podporządkowania, sygnały pozytywnego i negatywnego nastawienia odbiorcy do nadawcy
- typy odbiorcy informacji i dobór stylu komunikacji a skuteczność wpływu - systemy reprezentacji: słuchowcy, wzrokowcy i kinestetycy
2. PERSWAZJA, MANIPULACJA I WPŁYW
3. PIERWSZE WRAŻENIE I BUDOWANIE WIARYGODNOŚCI
4. PERSWAZJA W TRAKCIE PREZENTACJI HANDLOWEJ
5. JĘZYK PERSWAZJI W MATERIAŁACH PROMOCYJNYCH
6. JĘZYK PERSWAZJI A NEGOCJACJE WEWNĄTRZ FIRMY I Z PARTNERAMI ZEWNĘTRZNYMI
7. MANIPULACJE W NEGOCJACJACH – ROZPOZNAWANIE I PRZECIWDZIAŁANIE
8. PERSWAZYJNE METODY PRZEZWYCIĘŻANIA OBIEKCJI
9. ASERTYWNOŚĆ KONTRA MANIPULACJA
Koszt uczestnictwa:
Koszt szkolenia dla jednej osoby: 1580.00 zł brutto.
za zgłoszenie do dnia 2009-01-09 otrzymuje się 10.0% rabatu
za zgłoszenie więcej niż jednej osoby otrzymuje się 5.0% rabatu.
Szczegółowe informacje: