eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Skuteczne narzędzia Employer Brandingu

 „Pracodawca z wyboru” brzmi dumnie.  Takie miano otrzymują pracodawcy, którzy stwarzają najlepsze warunki pracy dla najbardziej uzdolnionych kandydatów. Employer Branding, czyli działania budujące pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa jako atrakcyjnego pracodawcy, oszczędza nie tylko koszty.  Pozwala budować zaangażowanie w firmie, zmniejsza ryzyko rotacji pracowników i sprawia, że firma funkcjonuje w świadomości kandydatów jako miejsce pracy dla najbardziej utalentowanych.  Umiejętność pozyskiwania i zatrzymywania  talentów to jeden z najważniejszych zasobów firmy.

Employer Branding do tej pory postrzegany był jako element długoterminowej strategii i często traktowany jako luksus. Nic bardziej mylnego! Tego typu działania to konieczność. Pokoleniowe zmiany demograficzne pogłębiają się, zmniejsza się liczba absolwentów na rynku pracy, coraz liczniejszą grupę stanowią przedstawiciele mało lojalnego i mniej zaangażowanego pokolenia Y. Dodatkowo następuje międzypokoleniowy konflikt z pracownikami starszej „generacji”. Rośnie walka o talenty. Przedsiębiorstwa mają również problemy z utrzymaniem kluczowych pracowników, którzy są w stanie bez wahania rzucić pracę, gdy otrzymają lepszą ofertę.

Trzeba zwrócić uwagę na fakt, iż rozumienie Employer Brandingu dwa, trzy lata temu było inne niż obecnie.  Zmieniająca się rzeczywistość zawodowa, mobilność sprawia, że ta dziedzina zarządzania wchodzi w każdy obszar dotyczący działań pracodawcy, od rekrutacji, przez wewnętrzną komunikację, po działania CSR, dbałość o kulturę organizacyjną, wypowiedzi medialne kadry zarządzającej. W kreowaniu marki pracodawcy ogromne znaczenie mają dziś także media społecznościowe.

Na praktycznym warsztacie organizowanym przez Puls Biznesu dowiedzą się Państwo o najnowszych trendach w obszarze Employer Brandingu, badaniach przeprowadzonych w ramach oceny rynku kandydatów i zapotrzebowania. Skupimy się na rozwiązaniach strategicznych, optymalizacji kosztów takiej działalności, odpowiedzialności zarządców w podejmowaniu decyzji  w obszarze EB. Dowiedzą się Państwo  jak skutecznie wprowadzić narzędzia EB wewnątrz swojej firmy i jak dbać o wizerunek zewnętrzny, jakie są najlepsze i najnowsze techniki pozyskiwania kandydatów oraz jak dbać o nowo zdobyte talenty. Najwięcej uwagi poświęcimy skuteczności działań mediów społecznościowych. Wyjątkowo u nas będą Państwo mieli możliwość wzięcia udziału w treningu z prezentacji w mediach prowadzony przez coacha Jacka Rozenka. Prelegentami będą  najwybitniejsi na rynku Employer Brandingu praktycy, doradcy i trenerzy, współpracujący z największymi graczami polskiego i międzynarodowego rynku.

Spotkanie skierowane do członków zarządów, specjalistów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, PR i komunikacji wewnętrznej, a także biur prasowych.

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu!


Koszt uczestnictwa:
2495 PLN (od 11 stycznia 2014 do 31 stycznia 2014)
2995 PLN (od 1 lutego 2014 do 18 lutego 2014)


Szczegółowe informacje:

Joanna Gębska

T 22 333 98 39

F 22 333 97 78

 

Więcej na stronie:

 

 

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: