eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Skuteczny e-mail marketing

Warsztat: Skuteczny e-mail marketing

 

Podczas warsztatu dowiesz się:

  • jak krok po kroku zaplanować profesjonalną kampanię e-mail marketingową?
  • jaki układ mailingu zastosować w zależności od celu kampanii?
  • jak skomponować całość mailingu, aby była czytelna dla odbiorców?
  • jak przygotować się do wysyłki kampanii e-mail marketingowej?
  • jak wypracować wysoki współczynnik otwieralności maili?
  • jak zabezpieczyć mailing, aby nie został zakwalifikowany jako SPAM?


Skrócony program warsztatu:

 

1. Strategia e-mail marketingowa. Profesjonalna metodologia krok po kroku, czyli jak zabrać się do projektowania profesjonalnej kampanii i profesjonalnego mailingu.

- Określenie celu kampanii

- Targetowanie, charakterystyka grupy docelowej, tworzenie person

 

2. Wzorcowo przygotowany e-mail

- Układ mailingu – jaki układ zastosować w zależności od celu mailingu i grupy docelowej, jak rozplanować treść, grafikę, hasła, przyciski „call to action”

- Treść, grafika, kolory – jak redagować treść mailingu i używać słów motywujących odbiorcę do zakupu, jakie hasła „działają”, a jakie skutecznie zniechęcają klientów, jakiego stylu komunikacji używać w zależności od specyfiki grupy docelowej, etc.?

- Odnośniki, zawartości „wszyte” w mailing – gdzie powinny kierować linki w mailingu, co w praktyce oznacza zasada 3 kliknięć, jak łączyć mail z dużymi materiałami dodatkowymi?

 

3. Wysyłka mailingów w ramach kampanii e-mail marketingowych

- Planowanie wysyłki – jak zaplanować wysyłkę, na jakiej podstawie podejmować decyzje o dniu i godzinie wysyłki, kiedy stosować kampanie regularne, a kiedy pojedyncze wysyłki, jak uchronić się przed nadmierną wysyłką maili, a tym samym ryzykiem rezygnacji osób z subskrypcji?

- Temat, nadawca – kluczowa rola tematu maila i nadawcy, jak zatytułować mailing, które tytuły cieszą się szczególną otwieralnością, co należy wpisać w polu nadawca aby wzbudzić zainteresowanie odbiorcy, czy warto personalizować maile?

- Statystyki wysyłki – jak odczytywać statystyki wysyłki, otwieralności maili, czym jest open rate, CTR, jak odczytywać mapę kliknięć i zachowania odbiorców?

- Bazy mailingowe – jak pozyskiwać maile do kampanii, które dane są legalne, jak powiększać aktualną bazę klientów, jak dbać o posiadane bazy klientów, jak w świetle prawa można pozyskiwać maile do kampanii?

 

4. Techniczna strona kampanii e-mail marketingowych, kiedy mail staje się SPAMem

- Techniczne niuanse – o czym należy pamiętać przy projektowaniu mailingu, jakie zabiegi stosować, aby poprawić jakość maila i kampanii, jaki wygląda ostateczna wersja maila wygenerowana przez różne programy pocztowe?

- Praca z programistą – jak rozmawiać z programistą, jak przygotować materiał dla programisty, aby zrozumiał nasz projekt tak samo, jak my?

- Jak sprawić, aby nasz mailing nie został zakwalifikowany jako SPAM? – czym są filtry antyspamowe i jak pod ich kątem przygotować mailing, zestaw najważniejszych zasad, których należy przestrzegać aby mail nie został zakwalifikowany jako SPAM, lista elementów, których należy w mailu bezwzględnie unikać, w jaki sposób testować kampanię mailingową, by nie została zakwalifikowana jako SPAM



Koszt udziału w warsztacie: 1850 zł netto + VAT

Cena zawiera:

- 2 dni praktycznych warsztatów (cena zawiera nocleg i wyżywienie podczas 2 dni warsztatów)

- 100% praktyki

- praca na własnych produktach i usługach

- profesjonalna kampania i mailing dostosowany do specyfiki produktu/usługi gotowy do wdrożenia w firmie bezpośrednio po warsztatach

- zakwaterowanie w jednoosobowych pokojach

-pełne wyżywienie podczas dwóch dni warsztatów, w tym: ciągłe przerwy kawowe, lunch, uroczysta kolacja pierwszego dnia, śniadanie drugiego dnia, wyżywienie rozpoczyna się od lunchu pierwszego dnia i kończy lunchem drugiego dnia

 

Szczegóły: 
Marta Kondys 
tel.: 66 44 86 001 
e-mail:


Więcej informacji na stronie organizatora: 

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: