eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Sprawdzone strategie pozyskiwania zleceń od klientów. Jak rozwijać swoją kancelarię?

Świadczenie usług prawniczych to działalność gospodarcza, która przy zachowaniu wszelkich zasad etyki prawniczej powinna być konkurencyjna i przynosić wymierne biznesowe korzyści.

LexisNexis wydawca Publikacji prawniczych, Serwisu Prawno-Gospodarczego Premium oraz Serwisu Prawniczego LexPolonica ma zaszczyt zaprosić na kolejną edycję kursu poświeconemu tematyce:

Skuteczne strategie pozyskiwania zleceń od klientów. Jak wypromować i sprzedać doradztwo prawne? - Cykl warsztatów LexisNexis dla prawników. Sesje wykładowe połączone praktycznymi kazusami i ćwiczeniami.

Cel szkolenia:

Warsztaty dla prawników kancelarii prawnych i podatkowych, którzy zajmują się relacjami z klientami oraz pozyskiwaniem nowych zleceń.

Proponujemy nowe podejście szkoleniowe – cykl 3 warsztatów tematycznych powiązanych ze sobą, które w całości stanowią kompendium wiedzy o zarządzaniu kancelarią, zespołem, klientami, pozyskiwaniu nowych klientów, promocji i w efekcie budowania pozycji biznesowej na rynku usług prawniczych. Ponadto, każdy z warsztatów jest zamkniętą i pełną, odrębną całością. Zapraszamy do udziału we wszystkich warsztatach.

Osoby docelowe:

Zapraszamy wszystkich prawników, którzy chcą określić na nowo pozycję rynkową swojej kancelarii, dopracować strategię wyjścia na rynek oraz dla tych, którzy szukają nowej inspiracji i chcą podnieść efektywność prowadzonej przez siebie działalności. W szczególności:

  • prawnicy
  • aplikanci
  • właścicieli kancelarii
  • wspólnicy

Korzyści:

  • małe grupy uczestników
  • możliwość udziału w wybranych modułach warsztat
  • możliwość konsultacji z prowadzącymi
  • praca grupowa oraz indywidualna
  • dostęp do wersji testowej LexPolonica Maxima (TYLKO DLA NOWYCH KLIENTÓW)
  • uzyskanie specjalnego certyfikatu LexisNexis
  • oszczędność czasu i pieniędzy
  • zupełnie nowe podejście szkoleniowe.

Nasza oferta zawiera to, co zwykle oferowane jest w postaci oddzielnych, niepowiązanych ze sobą szkoleń, które rzadko kiedy przekładają wiedzę na praktyczne zastosowanie. Warsztaty LexisNexis są logicznie powiązane i stanowią całość. Zamiast szukać pojedynczych szkoleń, skorzystaj z naszej kompleksowej oferty programu, który kończy się uzyskaniem certyfikatu LexisNexis.

Program jest tak opracowany, aby uczestnik mógł skorzystać z całości, do czego zachęcamy lub konkretnych modułów Warsztatów. W trakcie warsztatów omówione zostaną

Kwestie fundamentalne, takie jak:

  • przygotować strategię dla siebie i kancelarii;
  • spowodować, aby dotychczasowi klienci zostali na lata;
  • zdobywać nowych klientów.

Kwestie praktyczne, takie jak:

  • przygotować skuteczną ofertę kancelarii;
  • komunikować z klientami wycenę za usługi prawnicze;
  • zaprezentować się w trakcie wystąpień publicznych;
  • współpracować z mediami;

Co zyskają uczestnicy warsztatów?

  • kompleksową informację nt. nowoczesnych sposobów zarządzania kancelarią w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu rynkowym;
  • jasne wytyczne, jak zamienić dotychczasowe instynktowne działania w usystematyzowany plan pracy;
  • dostęp do sprofilowanych materiałów i źródeł wiedzy przygotowanych specjalnie z myślą o uczestnikach warsztatów;
  • możliwość nieograniczonego dostępu do wersji testowej Serwisu Prawniczego LexPolonica Maxima (tylko dla nowych klientów);
  • gwarancję wysokiej jakości prowadzonych wykładów.

LexisNexis jest światowym liderem w zakresie wspierania kancelarii prawniczych w ich rozwoju i budowaniu pozycji na rynku, jak również w pozyskiwaniu nowych klientów i budowaniu ich lojalności (www.lexisnexis.com/legal-marketing/)

Program szkolenia:

I PROMOCJA I SPRZEDAŻ DORADZTWA PRAWNEGO ORAZ ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI

Termin szkolenia - 8.11.2011 (wtorek), Warszawa, godz. 10.00- 16.00

  • Czym jest zarządzanie relacjami z klientami?
  • Czym jest sprzedaż usług prawnych
  • Dynamika relacji pomiędzy prawnikami, klientami a konkurencją.
  • Klienci a oferta kancelarii – konieczne kompetencje i umiejętności prawników.
  • Oczami klienta – percepcja kancelarii, jej prawników i obsługi. Oczekiwania i skargi klientów.
  • Oceny pracy kancelarii i jej prawników – jak przeprowadzać badania satysfakcji oraz spotkania oceniające współpracę z kluczowymi klientami.
  • Wewnętrzne procedury współpracy z klientami.

II. SPRAWDZONE METODY I NARZĘDZIA PROMOCJI USŁUG DORADZTWA PRAWNEGO ORAZ SZTUKA PREZENTACJI

Termin szkolenia - 22.11.2011 (wtorek), Warszawa, godz. 10.00- 16.00

  • Wizytówka, oferta, broszura, siedziba firmy.
  • E-marketing: internet, webcasty, podcasty, portale, extranet.
  • Prestiżowa marka – nazwiska eksperta, nazwy kancelarii.
  • Relacje z mediami – pozycjonowanie ekspertów i firmy w wybranych mediach.
  • Współpraca z wydawnictwami profesjonalnymi.
  • Seminaria dla klientów.
  • Udział w organizacjach branżowych i biznesowych.
  • Udział w zewnętrznych seminariach i konferencjach.
  • Sztuka prezentacji

III. SPRZEDAŻ I ROZWÓJ USŁUG DLA KLIENTÓW ORAZ PROCES ZAKUPU USŁUG PRAWNYCH PRZEZ KLIENTÓW

Termin szkolenia - 6.12.2011 (wtorek), Warszawa, godz. 10.00- 16.00

  • Jak tworzyć nowe usługi i produkty prawne?
  • Czym jest sprzedaż i rozwój nowych usług?
  • Kto i jak sprzedaje usługi prawne w kancelarii?
  • Segmentacja klientów i dopasowanie oferty dla poszczególnych grup klientów.
  • Jak identyfikować i docierać do nowych klientów w Polsce i zagranicą?
  • Relacje z klientami, które przekładają się na rozwój zleceń
  • Cross-selling pomiędzy praktykami prawa w kancelarii – czyli jak zacieśniać współpracę z klientami.
  • Kryteria doboru doradcy prawnego – na co zwracają uwagę klienci i czym się kierują podejmując ostateczną decyzje, zastrzeżenia klientów.
  • Jak się przygotować do przetargu, przedstawienia oferty kancelarii?
  • Proces zakupowy usług prawnych – rodzaj ofert i zapytań ofertowych.
  • Perswazyjne metody pisania ofert oraz perswazyjny format sprzedaży usług prawnych.
  • Jak znaleźć się w gronie zaproszonych firm do złożenia oferty nowemu klientowi?
  • Wycena usług prawnych i komunikacja tego z klientem.


Cena:
Koszt uczestnictwa jednej osoby we wszystkich 3 modułach wynosi 3200 PLN+23% VAT.
Koszt uczestnictwa jednej osoby w 1 module wynosi 1200 PLN+23% VAT.

Cena obejmuje:
Uczestnictwo w szkoleniu, komplet materiałów seminaryjnych, lunch, napoje.
Uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Cena nie obejmuje zakwaterowania.

Szczegółowe informacje:
kom.+48 (0) 795 472 050
tel: 22 579 95 17/18


Więcej informacji na stronie:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: