-
Tytuł:
Strategia firmy w praktyce - planowanie scenariuszów i pozycjonowanie strategiczne
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 1 480 PLN Teraz: 1 480 PLN
- Termin: 2007-05-24 - 2007-05-25
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Eurofinance
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy z zakresu analizy planowania strategicznego w firmie - zasad budowania scenariuszy stosowanych do przewidywania przyszłych wydarzeń dla potrzeb procesu podejmowania decyzji oraz pozycjonowania, będącego kluczowym elementem strategii firmy. W szczególności:
Wskażemy:
- o jakimi kryteriami należy się kierować przy prognozowaniu przyszłych wyników i wyborze pozycji strategicznych?
- o jaki wpływ na strategię może mieć zmienność makrootoczenia i przewaga konkurencyjności?
Udowodnimy, iż:
- o opracowanie i wdrożenie planowania scenariuszowego ma duży wpływ na osiągnięcie sukcesu w procesie budowy i realizacji strategii
- o poznanie zasad konstruowania scenariuszy ogólnych jest podstawą wyznaczania celów firmy oraz zdobycia przewagi konkurencyjnej
Zaprezentujemy:
- o czym jest planowanie scenariuszowe w kontekście zarządzania strategicznego?
- o jak identyfikować zasoby przedsiębiorstwa i badać poziom zmienności makrootoczenia?
- o jak tworzyć scenariusze w odniesieniu do pozycji konkurencyjnej orazplanowania wariantów strategicznych ?
Szkolenie ma charakter praktyczny - zawiera ćwiczenia połączone z analizą przypadków, poparte jest wykładami oraz dyskusją kierowaną.
Program szkolenia:
- Poziom zmienności makrootoczenia - wybór właściwych metod analitycznych
- Badanie makrootoczenia firmy w praktyce - Case Study
- Myślenie w kategoriach scenariuszy - warianty rozwoju sytuacji w otoczeniu
- Zasady konstruowania scenariuszy szerokiego kontekstu
- Praktyka wdrażania scenariuszy sektorowych
- Wdrożenie scenariuszy w firmie - Case Study
- Uwarunkowania otoczenia konkurencyjnego
- Szacowanie podstawowych sił wpływających na działalność sektora
- Mapy konkurentów w sektorze
- Zasady pozycjonowania strategicznego
- Przewidywanie zachowań konkurentów w określonych sytuacjach strategicznych
- Wdrażanie pozycjonowania strategicznego w praktyce - Case Study
Cena:
Cena szkolenia: 1480 PLN
10% rabat przy zgłoszeniu do 7 maja 2007 r.
5% rabat przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
W cenę wliczono:
udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, pakiet gwarancyjny, przerwy kawowe oraz dwa posiłki obiadowe.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt.
tel.: +48 22 83 01 340
fax: +48 22 83 00 090