eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Strategia firmy w praktyce - planowanie scenariuszów i pozycjonowanie strategiczne
  • Tytuł:

    Strategia firmy w praktyce - planowanie scenariuszów i pozycjonowanie strategiczne

  • Kategoria: Zarządzanie
  • Cena: 1 480 PLN Teraz: 1 480 PLN
  • Termin: 2007-05-24 - 2007-05-25
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: Eurofinance

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy z zakresu analizy planowania strategicznego w firmie - zasad budowania scenariuszy stosowanych do przewidywania przyszłych wydarzeń dla potrzeb procesu podejmowania decyzji oraz pozycjonowania, będącego kluczowym elementem strategii firmy. W szczególności:

Wskażemy:

  • o jakimi kryteriami należy się kierować przy prognozowaniu przyszłych wyników i wyborze pozycji strategicznych?
  • o jaki wpływ na strategię może mieć zmienność makrootoczenia i przewaga konkurencyjności?

Udowodnimy, iż:

  • o opracowanie i wdrożenie planowania scenariuszowego ma duży wpływ na osiągnięcie sukcesu w procesie budowy i realizacji strategii
  • o poznanie zasad konstruowania scenariuszy ogólnych jest podstawą wyznaczania celów firmy oraz zdobycia przewagi konkurencyjnej

Zaprezentujemy:

  • o czym jest planowanie scenariuszowe w kontekście zarządzania strategicznego?
  • o jak identyfikować zasoby przedsiębiorstwa i badać poziom zmienności makrootoczenia?
  • o jak tworzyć scenariusze w odniesieniu do pozycji konkurencyjnej orazplanowania wariantów strategicznych ?

Szkolenie ma charakter praktyczny - zawiera ćwiczenia połączone z analizą przypadków, poparte jest wykładami oraz dyskusją kierowaną.

Program szkolenia:

  1. Poziom zmienności makrootoczenia - wybór właściwych metod analitycznych
  2. Badanie makrootoczenia firmy w praktyce - Case Study
  3. Myślenie w kategoriach scenariuszy - warianty rozwoju sytuacji w otoczeniu
  4. Zasady konstruowania scenariuszy szerokiego kontekstu
  5. Praktyka wdrażania scenariuszy sektorowych
  6. Wdrożenie scenariuszy w firmie - Case Study
  7. Uwarunkowania otoczenia konkurencyjnego
  8. Szacowanie podstawowych sił wpływających na działalność sektora
  9. Mapy konkurentów w sektorze
  10. Zasady pozycjonowania strategicznego
  11. Przewidywanie zachowań konkurentów w określonych sytuacjach strategicznych
  12. Wdrażanie pozycjonowania strategicznego w praktyce - Case Study


Cena:
Cena szkolenia: 1480 PLN
10% rabat przy zgłoszeniu do 7 maja 2007 r.
5% rabat przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób

W cenę wliczono:
udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, pakiet gwarancyjny, przerwy kawowe oraz dwa posiłki obiadowe.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt.
tel.: +48 22 83 01 340
fax: +48 22 83 00 090

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: