eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Systemy motywacyjne w Call/Contact Center

Główne zagadnienia:

  • Finansowe i pozafinansowe systemy motywacyjne – case study BRE Bank SA, Holicon Sp. z o.o.
  • Psychologiczne aspekty motywowania zespołu – case study BZ WBK SA
  • Rola oceny pracowniczej w procesie kształtowania systemu motywacyjnego – case study Bank BPH SA, Link4 SA
  • Budowanie efektywnego zespołu Call Center – case study Aviva Sp. z o.o.; KRUK S.A
  • Jak zaprojektować system motywacyjny na infolinii – case study Arteria SA
  • Najczęstsze błędy w tworzeniu i użytkowaniu systemów motywacyjnych – case study Suasor Call Center Consulting

Poza tym w programie:

  • Metody obniżania rotacji pracowników.
  • Projektowanie ścieżki rozwoju pracownika.

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH:

  • Zbudowanie skutecznego systemu motywacyjnego i zapobieganie rotacji pracowniczej to jedne z największych problemów firm posiadających działy lub działających w branży Call/Contact Center.
  • Wychodząc naprzeciw tym potrzebom stworzyliśmy spotkanie, na którym odpowiemy m. in. na następujące pytania:
    • Jak stworzyć finansowy i pozafinansowy system motywacyjny krok po kroku?
    • Jaki wpływ na motywację pracowników ma KPI i ocena pracownicza?
    • Jak zaprojektować ścieżkę rozwoju pracownika w Call/Contact Center?
    • Jaki realny wpływ na motywację pracowników mają szkolenia?
    • Jak ograniczyć fluktuację pracowników?
    • Na te i inne pytania odpowiedzą sprawdzeni eksperci, praktycy, od lat związani z branżą Call/Contact Center.

    Kameralna atmosfera oraz praktyczna formuła spotkania może być dla Państwa wspaniałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych znajomości biznesowych.

    Wychodząc naprzeciw tym potrzebom stworzyliśmy praktyczne spotkanie, na którym w formie dyskusji, ćwiczeń i case studies, otrzymacie Państwo informacje z pierwszej ręki m. in. od przedstawicieli: BRE Bank S.A; Bank BPH S.A; BZW BK S.A.; Aviva S.A; Arteria S.A; Link4 S.A; Holicon Sp.z o.o. oraz Suasor Call Center Consulting.


    Koszt uczestnictwa:
    Cena 2595 PLN + VAT do 22 kwietnia.
    Cena 3195 PLN + VAT po 22 kwietnia.

    Szczegółowe informacje:
    Business Media Solutions
    tel. 22 412 50 62


    Więcej na stronie:

    Edukacja

    Eksperci egospodarka.pl

    1 1 1

    Wzory dokumentów

    Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
    Wyszukaj i pobierz za darmo: