eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Techniki sprzedaży przez telefon - warsztat doskonalenia

Celem szkolenia jest:

  • nabycie wiedzy o podstawowych składnikach skutecznych rozmów
  • nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do prowadzenia efektywnych rozmów z Klientami
  • usprawnienie posługiwania się telefonem jako narzędziem pracy.

Szkolenie skierowane jest do:

  • osób sprzedających przez telefon
  • pracowników telefonicznej obsługi Klienta
  • pracowników działu telemarketingu
  • wszystkich osób, które chcą doskonalić umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon

Podczas zajęć wykorzystywane są następujące techniki:

  • Krótkie wykłady - będące elementem wprowadzenia w omawiane zagadnienia.
  • Burze mózgów
  • Praca w zespołach - rozwiązywanie zadań problemowych, case study, wspólne poszukiwanie nowych możliwych rozwiązań
  • Modelowanie - przedstawianie propozycji specyficznych zachowań
  • Dyskusje grupowe - omawianie wyników poszczególnych ćwiczeń
  • Testy i trening umiejętności

Zajęcia prowadzone są w małych, kameralnych grupach.

Program

  • Wprowadzenie
    • powitanie
    • prezentacja uczestników
    • ustalenie oczekiwań uczestników wobec szkolenia
    • ćwiczenie integracyjne

  • Kim jest Klient?
    • kim jest dla mnie Klient?
    • dlaczego Klienci od jednych odchodzą a do innych przychodzą? - analiza przyczyn
    • mój wpływ na zapobieganie odejściu Klientów
    • "Lubię nie lubię" w obsłudze Klientów
    • Określenie pozytywnego i negatywnego zachowania w obsłudze klienta

  • Specyfika rozmów z Klientem
    • ustalanie celu rozmowy
    • zakres i sposoby pozyskiwania informacji
    • obsługa Klienta czy sprzedaż?
    • rozmowa jako uporządkowany proces wieloetapowy
    • budowanie pozytywnych relacji z Klientem

  • Proces przygotowania się do rozmowy telefonicznej
    • ułożony scenariusz czy twórcza improwizacja?
    • narzędzia przydatne przy poszczególnych etapach
    • schematy
    • notatki
    • dzienniki rozmów

  • Prowadzenie rozmowy z Klientem
    • żelazne zasady które należy zawsze stosować
    • powitanie i jego rola w rozmowie telefonicznej
    • pokonywanie barier w dotarciu do celu - budowanie własnego scenariusza rozpoczęcia rozmowy,
    • pierwsze wrażenie przez telefon
    • sposoby rozpoczynania rozmów z klientem - wypracowanie niestandardowych sposobów rozpoczęcia rozmowy, w celu zbudowania jak najlepszego kontaktu
    • pokonywanie obiekcji związanych z rozmową telefoniczną
    • ratowanie rozmów nieudanych
    • język rozmów telefonicznych

  • Rozpoznanie własnego stylu relacji z Klientem
    • styl komunikacji
    • nastawienia i oczekiwania
    • obraz firmy prezentowany Klientowi

  • Kluczowe umiejętności przy prowadzeniu rozmów telefonicznych:
    • słuchanie
    • notowanie
    • pytanie
    • weryfikowanie informacji
    • mowa ciała w rozmowie telefonicznej

  • Rozpoznawanie potrzeb Klienta
    • odkrywanie motywacji klienta
    • uzyskiwanie zgody i kontrolowanie rozmowy

  • Prezentowanie oferty, omawianie szczegółów współpracy i dokumentów,
    • zasady prezentacji telefonicznej
    • zamiana cech na korzyści w aspekcie motywacji klienta,

  • Finalizowanie rozmowy
    • kiedy i jak finalizować rozmowę
    • sposoby zamykania rozmowy telefonicznej

  • Trudne sytuacje w kontakcie telefonicznym
    • rozmowy z niegrzecznymi klientami
    • załatwianie reklamacji przez telefon
    • odszkodowania moralne i inne rekompensaty
    • sposoby radzenia sobie ze stresem
    • unikanie bałaganu
    • jak pamiętać o ważnych sprawach

UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń.

Miejsce szkolenia
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ
ul. Trębacka 3, Warszawa
Centrum zlokalizowane jest w najbardziej prestiżowej części Warszawy, w bliskim sąsiedztwie placu Piłsudskiego oraz Traktu Królewskiego. W sąsiedztwie swoje siedziby mają liczne instytucje państwowe i podmioty prywatne. To również rejon ekskluzywnych hoteli, sklepów i restauracji. Dzięki dogodnemu systemowi transportu miejskiego jest to miejsce doskonale skomunikowane z najważniejszymi punktami miasta. Sąsiedztwo historycznego Ogrodu Saskiego, Teatru Wielkiego - Opery Narodowej i zabytkowej Starówki sprawia, że miejsce to można uznać za kulturalno-biznesowe "serce" stolicy. Mając na uwadze komfort naszych klientów - szkolenia, warsztaty oraz cykliczne kursy realizowane są w klimatyzowanej sali szkoleniowo-konferencyjnej wyposażonej w niezbędny sprzęt audiowizualny.

Trenerzy
Specjaliści - praktycy z tematyki obejmującej szkolenie.

Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.


Koszt
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 13.05.2009 wynosi: 690,00 zł brutto
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 13.05.2009 wynosi: 790,00 zł brutto

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Cena nie obejmuje ewentualnych przejazdów i noclegów.

Organizator
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70

Więcej informacji na stronie konferencji:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: