eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Trening medialny - warsztaty
  • Tytuł:

    Trening medialny - warsztaty

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 1 890 PLN Teraz: 1 690 PLN
  • Termin: 2007-03-15 - 2007-03-16
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: BusinessHouse

  • Jak kształtować udane kontakty z dziennikarzami?
  • Jak budować pozytywny wizerunek firmy i instytucji w mediach?
  • W jaki sposób najlepiej zaprezentować się na forum, a także w trakcie wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego?
  • Co to znaczy być osobą medialną?
  • Jak pozbyć się obaw i tremy w kontakcie z kamerą i mikrofonem?

Szkolenie ma charakter warsztatowy i praktyczny - w jego planie przewidziano szereg ćwiczeń, w tym cztery z wykorzystaniem kamery wideo. W trakcie zajęć z kamerą wszyscy uczestnicy mają możliwość sprawdzenia się w każdym z czterech ćwiczeń, a nagrany materiał prezentowany jest na forum i szczegółowo omawiany przez trenera (wraz z wytyczeniem indywidualnych obszarów do rozwoju).

Ze względu na warsztatowy charakter szkolenie odbywa się w kameralnej 12-osobowej grupie uczestników. Korzyści dla uczestników szkolenia

Po szkoleniu jego uczestnicy będą:

  • umiejętnie reprezentować firmę w mediach oraz na forum publicznym
  • stosować w praktyce najlepsze zasady współpracy z dziennikarzami
  • świadomie kształtować swój osobisty wizerunek w prasie, radiu i telewizji
  • bez obaw występować przed kamerą oraz mikrofonem
  • śmiało i ciekawie dla odbiorców wypowiadać się na forum

Program:

I DZIEŃ SZKOLENIA

  1. Zasady współpracy z mediami, czyli jak budować pozytywny wizerunek firmy w kontakcie z dziennikarzami
    Ćwiczenie - Autoprezentacja na forum
  2. Kształtowanie polityki informacyjnej w mediach tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) oraz w internecie
    Ćwiczenie - Przygotowanie newsów dla mediów na przykładach firm
  3. Menedżerowie oraz reprezentowanie przez nich firmy i instytucje w prasie
    Ćwiczenie - Przygotowanie komunikatu prasowego na zadany temat
  4. Wystąpienia w telewizji
    Ćwiczenie z kamerą nr 1 - Autoprezentacja w telewizji - (ćwiczenie wraz z analizą nagranego materiału oraz informacją zwrotną ze strony trenera i uczestników szkolenia; wytyczenie obszarów do osobistego rozwoju na przyszłość)
    Ćwiczenie z kamerą nr 1 - Wypowiedź ekspercka w mediach - (analiza nagrania wraz z informacją zwrotną)

II DZIEŃ SZKOLENIA

  1. Wystąpienia w radiu
    Ćwiczenia - Praca z tekstem i głosem
  2. Kontakt z mediami w sytuacjach kryzysowych
    Ćwiczenie - Przygotowanie oświadczenia dla prasy w sytuacji kryzysowej
  3. Konferencje prasowe
    Ćwiczenie z kamerą nr 3 - Wygłoszenie oświadczenia na konferencji prasowej - (ćwiczenie rejestrowane kamerą; analiza nagranego materiału wraz z feedbackiem ze strony trenera)
  4. Manipulacje w mediach
    Ćwiczenie z kamerą nr 4 - Wywiad telewizyjny - (ćwiczenie rejestrowane kamerą polegające na symulacji wywiadu na zadany temat; analiza nagrań; feedback ze strony trenera oraz uczestników szkolenia)

PROWADZĄCY
Trener, konsultant, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej. Karierę zaczynała w Niemczech - jako współpracownik Agencji Public Relations Kommunikation w Bonn oraz Telewizji Deutsche Welle w Kolonii. W latach 1993-1998 koordynowała projekty z zakresu międzynarodowej współpracy gospodarczej. Jako jedna z pierwszych osób w Polsce zastosowała techniki Public Relations w promocji inwestycji budowlanych. Od 1998 r. przygotowuje oraz wdraża autorskie strategie z zakresu komunikacji korporacyjnej. Autorka dwóch książek na temat wystąpień publicznych i sztuki prezentacji, wzbogaconych szkoleniami w wersji audio na płytach CD ("Sztuka wystąpień, czyli jak mówić, by osiągnąć cel", Warszawa 2003; "Sztuka prezentacji, czyli jak przemawiać obrazem", Warszawa 2004). Przygotowuje i realizuje autorskie programy szkoleniowe, których wyznacznikiem są niebanalne ćwiczenia praktyczne i przystępna forma przekazu wiedzy. Doświadczony trener umiejętności osobistych. Przeprowadziła szereg treningów i warsztatów z zakresu prezentacji i wystąpień publicznych dla kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla, rzeczników prasowych, pracowników działów komunikacji korporacyjnej, menedżerów Public Relations oraz osób pełniących funkcje publiczne.


Cena:
do 02.03.2007r. - 1690 zł,
od 03.03.2007r. - 1890 zł
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób

W celu uzyskania dodatkowych informacji, proszę o kontakt.
Numery kontaktowe:
tel.: + 48 022 649 62 81
fax: +48 022 674 42 74

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: