-
Tytuł:
Trening medialny - warsztaty
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 890 PLN Teraz: 1 690 PLN
- Termin: 2007-03-15 - 2007-03-16
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: BusinessHouse
- Jak kształtować udane kontakty z dziennikarzami?
- Jak budować pozytywny wizerunek firmy i instytucji w mediach?
- W jaki sposób najlepiej zaprezentować się na forum, a także w trakcie wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego?
- Co to znaczy być osobą medialną?
- Jak pozbyć się obaw i tremy w kontakcie z kamerą i mikrofonem?
Szkolenie ma charakter warsztatowy i praktyczny - w jego planie przewidziano szereg ćwiczeń, w tym cztery z wykorzystaniem kamery wideo. W trakcie zajęć z kamerą wszyscy uczestnicy mają możliwość sprawdzenia się w każdym z czterech ćwiczeń, a nagrany materiał prezentowany jest na forum i szczegółowo omawiany przez trenera (wraz z wytyczeniem indywidualnych obszarów do rozwoju).
Ze względu na warsztatowy charakter szkolenie odbywa się w kameralnej 12-osobowej grupie uczestników.
Korzyści dla uczestników szkolenia
Po szkoleniu jego uczestnicy będą:
- umiejętnie reprezentować firmę w mediach oraz na forum publicznym
- stosować w praktyce najlepsze zasady współpracy z dziennikarzami
- świadomie kształtować swój osobisty wizerunek w prasie, radiu i telewizji
- bez obaw występować przed kamerą oraz mikrofonem
- śmiało i ciekawie dla odbiorców wypowiadać się na forum
Program:
I DZIEŃ SZKOLENIA
- Zasady współpracy z mediami, czyli jak budować pozytywny wizerunek firmy w kontakcie z dziennikarzami
Ćwiczenie - Autoprezentacja na forum - Kształtowanie polityki informacyjnej w mediach tradycyjnych (prasa, radio, telewizja) oraz w internecie
Ćwiczenie - Przygotowanie newsów dla mediów na przykładach firm - Menedżerowie oraz reprezentowanie przez nich firmy i instytucje w prasie
Ćwiczenie - Przygotowanie komunikatu prasowego na zadany temat - Wystąpienia w telewizji
Ćwiczenie z kamerą nr 1 - Autoprezentacja w telewizji - (ćwiczenie wraz z analizą nagranego materiału oraz informacją zwrotną ze strony trenera i uczestników szkolenia; wytyczenie obszarów do osobistego rozwoju na przyszłość)
Ćwiczenie z kamerą nr 1 - Wypowiedź ekspercka w mediach - (analiza nagrania wraz z informacją zwrotną)
II DZIEŃ SZKOLENIA
- Wystąpienia w radiu
Ćwiczenia - Praca z tekstem i głosem - Kontakt z mediami w sytuacjach kryzysowych
Ćwiczenie - Przygotowanie oświadczenia dla prasy w sytuacji kryzysowej - Konferencje prasowe
Ćwiczenie z kamerą nr 3 - Wygłoszenie oświadczenia na konferencji prasowej - (ćwiczenie rejestrowane kamerą; analiza nagranego materiału wraz z feedbackiem ze strony trenera) - Manipulacje w mediach
Ćwiczenie z kamerą nr 4 - Wywiad telewizyjny - (ćwiczenie rejestrowane kamerą polegające na symulacji wywiadu na zadany temat; analiza nagrań; feedback ze strony trenera oraz uczestników szkolenia)
PROWADZĄCY
Trener, konsultant, wykładowca i praktyk komunikacji korporacyjnej oraz interpersonalnej. Karierę zaczynała w Niemczech - jako współpracownik Agencji Public Relations Kommunikation w Bonn oraz Telewizji Deutsche Welle w Kolonii. W latach 1993-1998 koordynowała projekty z zakresu międzynarodowej współpracy gospodarczej. Jako jedna z pierwszych osób w Polsce zastosowała techniki Public Relations w promocji inwestycji budowlanych. Od 1998 r. przygotowuje oraz wdraża autorskie strategie z zakresu komunikacji korporacyjnej. Autorka dwóch książek na temat wystąpień publicznych i sztuki prezentacji, wzbogaconych szkoleniami w wersji audio na płytach CD ("Sztuka wystąpień, czyli jak mówić, by osiągnąć cel", Warszawa 2003; "Sztuka prezentacji, czyli jak przemawiać obrazem", Warszawa 2004). Przygotowuje i realizuje autorskie programy szkoleniowe, których wyznacznikiem są niebanalne ćwiczenia praktyczne i przystępna forma przekazu wiedzy. Doświadczony trener umiejętności osobistych. Przeprowadziła szereg treningów i warsztatów z zakresu prezentacji i wystąpień publicznych dla kadry zarządzającej wyższego i średniego szczebla, rzeczników prasowych, pracowników działów komunikacji korporacyjnej, menedżerów Public Relations oraz osób pełniących funkcje publiczne.
Cena:
do 02.03.2007r. - 1690 zł,
od 03.03.2007r. - 1890 zł
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
W celu uzyskania dodatkowych informacji, proszę o kontakt.
Numery kontaktowe:
tel.: + 48 022 649 62 81
fax: +48 022 674 42 74