-
Tytuł:
Trening Rozmowy Oceniającej i Rozmowy Coachingowej
- Kategoria: Inne
- Cena: 2 000 PLN Teraz: 2 000 PLN
- Termin: 2008-02-14 - 2008-02-15
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: BDO Solutions sp z o.o.
Cel
Szkolenie jest skierowane do osób, które poszukują usystematyzowania wiedzy i zwiększenia umiejętności z zakresu przeprowadzania rozmów oceniających i coachingowych z pracownikami. Podczas szkolenia zostaną przedstawione kluczowe zasady skutecznego wykorzystania przez menedżera narzędzia rozmowy oceniającej i coachingowej dla zwiększania efektywności własnych pracowników. Zostanie omówiona problematyka praktyczna przeprowadzania rozmów wraz ze wskazówkami rozwiązań. Szkolenie dostarczy zbioru zasad, rzeczywistego katalogu dos&dont's każdego menedżera we wspieraniu rozwoju pracowników dla zwiększenia profesjonalizmu i skuteczności własnego warsztatu pracy.
Prowadzący
Monika Jaczewska
Ekspert-praktyk, posiada korporacyjne doświadczenie w zarządzaniu zespołami projektowymi, przygotowaniu i wdrażaniu złożonych, długookresowych przedsięwzięć szkoleniowych oraz diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych. Autorka funkcjonalnej matrycy systemowego zarządzania szkoleniami. W pierwszym okresie programowania współautorka jednego z największych projektów zamkniętych, dofinansowanych przez EFS. Doświadczony trener w obszarach szkoleń menedżerskich, HR i sprzedażowych. Dyrektor Merytoryczny firmy doradczo- szkoleniowej Engage.
Program:
1. Funkcjonalność narzędzi oceny i coachingu w zwiększaniu efektywności pracowników.
2. Potrzeby pracowników w kontekście funkcjonalności narzędzi oceny i coachingu.
3. Błędy menedżerów w realizacji oceny i coachingu.
4. Różnice w scenariuszach rozmów kierowniczych: oceniających i coachingowych.
5. Kluczowe elementy rozmowy oceniającej w układzie scenariuszowym:
- podejmowanie decyzji o przeprowadzeniu rozmowy
- poinformowanie pracownika o planowanej rozmowie
- przedstawienie celu rozmowy
- kluczowe zasady i pytania wspomagające efektywne prowadzenie rozmowy oceniającej
- radzenie sobie z trudnymi reakcjami pracownika podczas oceny
- zamykanie rozmowy i ustalanie celów odnośnie usprawnienia efektów realizacji zadań
6. Kluczowe elementy rozmowy coachingowej w układzie scenariuszowym:
- podejmowanie decyzji o prowadzeniu sesji coachingowych
- zdefiniowanie zakresu współpracy w zadaniach dla celów coachngowych
- ustalenie zasad współpracy z pracownikiem
- kluczowe zasady i pytania wspomagające efektywne prowadzenie sesji coachingowej
- radzenie sobie z trudnymi reakcjami pracownika podczas coachingu
- zamykanie sesji i ustalanie celów wdrożeniowych usprawnienia efektów realizacji zadań
Koszt uczestnictwa:
jednej osoby 2000 zł,
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lunch.
Szczegółowe informacje:
Monika Bursztyńska
tel. 022 543 17 00
fax 022 543 16 01
Paweł Kasiński
tel. 022 543 17 60
fax 022 543 16 01