eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Trening Rozmowy Oceniającej i Rozmowy Coachingowej
  • Tytuł:

    Trening Rozmowy Oceniającej i Rozmowy Coachingowej

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 2 000 PLN Teraz: 2 000 PLN
  • Termin: 2008-02-14 - 2008-02-15
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: BDO Solutions sp z o.o.

Cel
Szkolenie jest skierowane do osób, które poszukują usystematyzowania wiedzy i zwiększenia umiejętności z zakresu przeprowadzania rozmów oceniających i coachingowych z pracownikami. Podczas szkolenia zostaną przedstawione kluczowe zasady skutecznego wykorzystania przez menedżera narzędzia rozmowy oceniającej i coachingowej dla zwiększania efektywności własnych pracowników. Zostanie omówiona problematyka praktyczna przeprowadzania rozmów wraz ze wskazówkami rozwiązań. Szkolenie dostarczy zbioru zasad, rzeczywistego katalogu dos&dont's każdego menedżera we wspieraniu rozwoju pracowników dla zwiększenia profesjonalizmu i skuteczności własnego warsztatu pracy.

Prowadzący
Monika Jaczewska
Ekspert-praktyk, posiada korporacyjne doświadczenie w zarządzaniu zespołami projektowymi, przygotowaniu i wdrażaniu złożonych, długookresowych przedsięwzięć szkoleniowych oraz diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych. Autorka funkcjonalnej matrycy systemowego zarządzania szkoleniami. W pierwszym okresie programowania współautorka jednego z największych projektów zamkniętych, dofinansowanych przez EFS. Doświadczony trener w obszarach szkoleń menedżerskich, HR i sprzedażowych. Dyrektor Merytoryczny firmy doradczo- szkoleniowej Engage.

Program:

1. Funkcjonalność narzędzi oceny i coachingu w zwiększaniu efektywności pracowników.

2. Potrzeby pracowników w kontekście funkcjonalności narzędzi oceny i coachingu.

3. Błędy menedżerów w realizacji oceny i coachingu.

4. Różnice w scenariuszach rozmów kierowniczych: oceniających i coachingowych.

5. Kluczowe elementy rozmowy oceniającej w układzie scenariuszowym:

  • podejmowanie decyzji o przeprowadzeniu rozmowy
  • poinformowanie pracownika o planowanej rozmowie
  • przedstawienie celu rozmowy
  • kluczowe zasady i pytania wspomagające efektywne prowadzenie rozmowy oceniającej
  • radzenie sobie z trudnymi reakcjami pracownika podczas oceny
  • zamykanie rozmowy i ustalanie celów odnośnie usprawnienia efektów realizacji zadań

6. Kluczowe elementy rozmowy coachingowej w układzie scenariuszowym:

  • podejmowanie decyzji o prowadzeniu sesji coachingowych
  • zdefiniowanie zakresu współpracy w zadaniach dla celów coachngowych
  • ustalenie zasad współpracy z pracownikiem
  • kluczowe zasady i pytania wspomagające efektywne prowadzenie sesji coachingowej
  • radzenie sobie z trudnymi reakcjami pracownika podczas coachingu
  • zamykanie sesji i ustalanie celów wdrożeniowych usprawnienia efektów realizacji zadań


Koszt uczestnictwa:
jednej osoby 2000 zł,
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i lunch.

Szczegółowe informacje:
Monika Bursztyńska
tel. 022 543 17 00
fax 022 543 16 01

Paweł Kasiński
tel. 022 543 17 60
fax 022 543 16 01

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: