-
Tytuł:
Uwarunkowania Informatyczne i Prawne Intranetu - Zarządzanie Komunikacją Wewnętrzną
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 600 + VAT PLN Teraz: 490 + VAT PLN
- Termin: 2012-01-18 - 2012-01-18
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Wydarzenie polecamy:
- kadrze kierowniczej dużych firm
- przedstawicielom Departamentów ds. Komunikacji Wewnętrznej i Intranetu
- przedstawicielom Departamentów PR i HR
- przedstawicielom Departamentów IT
- przedstawicielom administracji oraz środowisk akademickich i naukowych
PROGRAM
10:00 Wykład i dyskusja: Wdrażanie i rozwój portali intranetowych. Informacja pracownicza oraz budowanie wizerunku pracodawcy w portalach intranetowych
- Intranet jako nowoczesna platforma udostępniania usług dla klientów wewnętrznych w przedsiębiorstwie:
- Najnowsze trendy w projektowaniu portali intranetowych.
- Wybrane metodyki wdrażania portali intranetowych w przedsiębiorstwach.
1. budowa wizerunku pracodawcy i wykorzystanie elementów marketingu relacji
2. wykorzystanie intranetu dla wzbogacenia komunikacji wewnętrznej w organizacji
3. innowacyjne rozwiązania służące integracji rozproszonych zespołów pracowniczych
(PJWSTK, Politechnika Gdańska)
10:40 Wykład i dyskusja: Proinnowacyjne narzędzia informatyczne zarządzania wiedzą - ich zastosowanie w systemach intranetowych
- Innowacje podstawą osiągania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
- Rola zarządzania wiedzą w procesach innowacyjnych.
- Źródła informacji w działalności innowacyjnej.
- Narzędzia informatyczne wspomagające procesy zarządzania wiedzą.
- Możliwości wspomagania zarządzania wiedzą przez systemy intranetowe.
(Akademia Górniczo-Hutnicza)
11:20 Wykład z elementami case studies: Audyt komunikacji wewnętrznej a rewitalizacja intranetu
Statystycznie audyt komunikacji wewnętrznej i rewitalizacja intranetu od 3 lat są częściej realizowanymi projektami niż same wdrożenia nowych intranetów. Firmy audytują się w kontekście zmiany zarządu lub szefa komunikacji wewnętrznej. Powszechną praktyką jest cykliczna realizacja takiego badania. Na czoło w statystykach powodów dlaczego się audytujemy dzisiaj wysuwa się audytowanie w kontekście zmian w intranecie lub całościowej jego rewitalizacji. Okazuje się, że taki audyt ma zupełnie inny przebieg i szczególnie oddziałuje na jego uczestników i prowadzących, ale również na całą organizację.
Dla osób które wysłuchają i zobaczą prezentacja:
- wyjaśni zjawiska i zdefiniuje szczegółowo terminy audytu i rewitalizacji intranetu
- odpowie na pytanie jaki jest związek między badaniem audytowym a rewitalizacją intranetu
- przedstawi zasady audytowania
- przedstawi szanse i zagrożenia jakie w kontekście audytu dotyczą intranetu
- przekaże techniki angażowania zespołów projektowych i samych zarządów w projekt rewitalizacji intranetu
- omówi różne modele rewitalizacji intranetów
- zaprezentuje sposoby mierzenia efektywności dla intranetów (w szczególności po rewitalizacji)
- przeanalizuje case studies wybranych polskich i zagranicznych audytów w kontekście rewitalizacji intranetów
(Prezes Zarządu, KOLIBRO Sp. z o.o., Intranety.pl)
12:00 Lunch
12:30 Case study: Dobór narzędzi komunikacji wewnętrznej w ramach rozwiązań intranetowych
Od wirtualnej rzeczywistości nie ma już ucieczki. Jak jednak ją wykorzystać w komunikacji wewnętrznej ? Jakie narzędzia intranetowe i wg jakich kryteriów dobrać, by firmie służyły a nie zagrażały ?
- Dobór intranetowych narzędzi komunikacji wewnętrznej a wielkość i struktura organizacyjna firmy.
- Dobór intranetowych narzędzi komunikacji wewnętrznej a kultura organizacyjna i nastroje pracownicze.
- Dobór intranetowych narzędzi komunikacji wewnętrznej a plany strategiczne organizacji.
(DULNIK communico)
13:00 Merytoryczna prezentacja firmowa
13:30 Case study: Media społecznościowe w Intranecie - ryzyka i korzyści
- Komunikacja wewnętrzna i media społecznościowe - najważniejsze mity.
- Intranet 2.0 jako rewolucja w komunikacji.
- Najważniejsze trendy w zastosowaniu mediów społecznościowych - przykładowe rozwiązania.
- Ryzyka związane z mediami społecznościowymi.
- Zasady efektywnego zarządzania mediami społecznościowymi w intranecie.
(Managing Consultant)
14:00 Case study: Wdrożenie i rozwój Intranetu w Carrefour Polska
- Intranet Carrefour Polska laureatem nagrody Internale 2011 w kategorii Duże Firmy.
- Cele projektu "Nowy Intranet Pracowników Carrefour Polska".
- Zastosowana technologia.
- Charakterystyka modelu redakcji i zarządzania Intranetem.
- Najciekawsze rozwiązania w Intranecie Carrefour Polska.
(Carrefour Polska)
14:30 Przerwa na kawę
14:45 Wykład i dyskusja: Uwarunkowania prawne Intranetu
- Prawo autorskie i ochrona własności intelektualnej.
- Świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Ochrona danych osobowych w intranecie i zasady przetwarzania danych
1. podstawowe pojęcia: utwór, prawa autorskie
2. kiedy możemy wykorzystywać utwory pracownika w Intranecie - kwestia umów o pracę, umów o dzieło, zlecenia
3. utwory osób trzecich w Intranecie
4. wizerunek pracownika w Intranecie
5. ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa
6. prawo prasowe - czy Intranet jest czasopismem?
7. znaki towarowe i inne prawa własności przemysłowej w Intranecie - komentarz
1. kiedy Intranet będzie podlegał reżimowi ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną?
2. SPAM a Intranet
1. podstawowe pojęcia: dane osobowe, przetwarzanie, dane sensytywne
2. administrator danych osobowych - obowiązki
3. bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych
4. rejestracja zbioru danych osobowych
5. powierzenie przetwarzania danych osobowych osobie trzeciej lub zagranicę (kwestia usług przetwarzania w chmurze)
(Partner, Radca Prawny, Domański Zakrzewska Palinka Sp. k.)
16:00 Zakończenie, rozdanie Certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
490 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu do 9 stycznia 2012 r.
600 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniu od 10 stycznia 2012 r.
UWAGA: 10% rabatu na udział w wydarzeniu dla użytkowników eGospodarka.pl
Szczegółowe informacje:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Magdalena Kowalska
tel. 506 178 228
Więcej informacji na: