eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › VIII Seminarium z cyklu: Informatyka korporacyjna narędzia informatyczne przedstawiciela handlowego
  • Tytuł:

    VIII Seminarium z cyklu: Informatyka korporacyjna narędzia informatyczne przedstawiciela handlowego

  • Kategoria: Informatyka i Internet
  • Cena: 350 + VAT PLN
  • Termin: 2007-09-27 - 2007-09-27
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: CPI Sp. z o.o.

Uwaga Konkurs !!!


Dla użytkowników eGospodarka.pl czeka 10 bezpłatnych zaproszeń na to seminarium!!!


Prowadzenie obrad: Tomasz Kulisiewicz, Stowarzyszenie "Komputer w Firmie"

PROGRAM

27 września 2007 r.

10:00 Wykład: Narzędzia mobilne w marketingu i w działalności handlowej oraz w zarządzaniu sprzedażą
Tomasz Kulisiewicz (Stowarzyszenie "Komputer w Firmie")

10:40 Wykład: Nowe technologie internetowe do wykorzystania w marketingu on-line i w innych działaniach sprzedażowych przedstawicieli handlowych
Bogdan Miś (członek Komitetu POLSKA 2000 Plus, Polska Akademia Nauk)

11:20 Prezentacja Sponsora Seminarium - według przykładowego zestawienia tematów:

  • Usługi i produkty mobilne wspierajšce pracę przedstawicieli handlowych
  • Systemy informatyczne wspierające zarządzanie sprzedażą i proces obsługi klienta
  • Systemy mobilnej sprzedaży
  • Mobilne Biuro
  • Mobile marketing
  • Systemy raportowania i kontroli
  • Systemy CRM - podstawowe funkcjonalności: wyszukiwanie nowych kontaktów, zarządzanie kampaniami marketingowymi, analizy i raporty, zapewnienie ciągłości wiedzy handlowej w firmie
  • Ocena efektywności pracy przedstawicieli handlowych
  • Wymiana danych przez GPRS za pośrednictwem komputerów kieszonkowych
  • Mobilny podpis elektroniczny
  • Bezpieczeństwo komunikacji mobilnej
  • Bezpieczeństwo danych na urządzeniach mobilnych
  • Systemy informatyczne wspierające windykację należności
  • Dokumenty elektroniczne jako podstawa sprawnej komunikacji z klientem
  • Faktury elektroniczne
  • Bazy danych

12:00 Lunch

12:30 Case Study: Marketing poprzez wyszukiwarki i komunikatory internetowe

  • Wyszukiwarki i komunikatory na topie narzędzi e-marketingowych
    • dane statystyczne
    • grupa docelowa
    • skuteczność i koszty
  • Search engine marketing na usługach przedstawiciela handlowego
    • planowanie i prowadzenie kampanii płatnych odnośników

    • linki sponsorowane
      linki telefoniczne
    • przygotowanie i optymalizowanie 'landing page'

    • skuteczna prezentacja oferty
      współczynnik konwersji
    • komunikator internetowy jako dalszy etap działań SEM

    • personalizowanie oferty
      zachęta do 'osobistego' kontaktu
      czaty i rozmowy głosowe
  • Jak pozycjonować swoją ofertę w Internecie
    • analiza i dobór słów i fraz kluczowych
    • optymalizacja strony WWW
    • popularyzacja witryny w Sieci
  • Rainbow Tours promuje się w wyszukiwarkach, przedstawiciele zwiększają sprzedaż
    • działania SEO / SEM prowadzone przez biuro podróży
    • udział przedstawicieli handlowych w promocji online
    • efekty - wzrost sprzedaży ofert biura i większe prowizje przedstawicieli
  • Potencjał wyszukiwarek i komunikatorów z punktu widzenia handlowców
    • co jeszcze można zrobić
    • przykłady wykorzystania tych narzędzi
    • jak będzie wyglądać przyszłość


Maciej Gałecki (założyciel i właściciel firmy Bluerank)

13:10 Prezentacja: Urządzenia mobilne i zdalny dostęp - narzędzia wspierające działania przedstawicieli w terenie
Bogusław Tober (Asseco Business Solutions, Pion Biznesowy Softlab)

13:40 Prezentacja: Znaczenie systemu mobilnej sprzedaży w odniesieniu do innych systemów przedsiębiorstwa. Zagadnienia niezbędnych integracji
Bartosz Skórniewski (Hewlett-Packard Polska )

14:10 Prezentacja: Zdalna praca grupowa w oparciu o OneBridge wraz z dostępem do CRM i systemów sprzedażowych
Tomasz Rabong (Business Development Manager Mobile Solutions, Sybase Polska)

14:40 Przerwa

15:00 Wykład: Bezpieczeństwo komunikacji mobilnej
Krzysztof Młynarski (Teleinformatica)

15:40 Wykład: Faktury elektroniczne i e-podpis - doświadczenia i wnioski z dotychczasowej praktyki
dr Dariusz Szostek (Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania w Katowicach)

16:20 Zakończenie programu, wręczenie certyfikatów


Koszty:
Koszt udziału 1 osoby w seminarium:
350 zł + 22% VAT
Powyższy koszt obejmuje: udział w programie, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, bufet w przerwach obrad, certyfikat udziału.

Szczegółowe informacje:
Biuro Organizacyjne:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.,
04-041 Warszawa
ul. Międzyborska 50
Tel. (022) 871 85 51, 870 69 10 (78)
fax (022) 870 69 95, 871 85 56

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: