-
Tytuł:
VIII Seminarium z cyklu: Informatyka korporacyjna narędzia informatyczne przedstawiciela handlowego
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 350 + VAT PLN
- Termin: 2007-09-27 - 2007-09-27
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: CPI Sp. z o.o.
Uwaga Konkurs !!!
Dla użytkowników eGospodarka.pl czeka 10 bezpłatnych zaproszeń na to seminarium!!!
Prowadzenie obrad: Tomasz Kulisiewicz, Stowarzyszenie "Komputer w Firmie"
PROGRAM
27 września 2007 r.
10:00 Wykład: Narzędzia mobilne w marketingu i w działalności handlowej oraz w zarządzaniu sprzedażą
Tomasz Kulisiewicz (Stowarzyszenie "Komputer w Firmie")
10:40 Wykład: Nowe technologie internetowe do wykorzystania w marketingu on-line i w innych działaniach sprzedażowych przedstawicieli handlowych
Bogdan Miś (członek Komitetu POLSKA 2000 Plus, Polska Akademia Nauk)
11:20 Prezentacja Sponsora Seminarium - według przykładowego zestawienia tematów:
- Usługi i produkty mobilne wspierajšce pracę przedstawicieli handlowych
- Systemy informatyczne wspierające zarządzanie sprzedażą i proces obsługi klienta
- Systemy mobilnej sprzedaży
- Mobilne Biuro
- Mobile marketing
- Systemy raportowania i kontroli
- Systemy CRM - podstawowe funkcjonalności: wyszukiwanie nowych kontaktów, zarządzanie kampaniami marketingowymi, analizy i raporty, zapewnienie ciągłości wiedzy handlowej w firmie
- Ocena efektywności pracy przedstawicieli handlowych
- Wymiana danych przez GPRS za pośrednictwem komputerów kieszonkowych
- Mobilny podpis elektroniczny
- Bezpieczeństwo komunikacji mobilnej
- Bezpieczeństwo danych na urządzeniach mobilnych
- Systemy informatyczne wspierające windykację należności
- Dokumenty elektroniczne jako podstawa sprawnej komunikacji z klientem
- Faktury elektroniczne
- Bazy danych
12:00 Lunch
12:30 Case Study: Marketing poprzez wyszukiwarki i komunikatory internetowe
- Wyszukiwarki i komunikatory na topie narzędzi e-marketingowych
- dane statystyczne
- grupa docelowa
- skuteczność i koszty
- Search engine marketing na usługach przedstawiciela handlowego
- planowanie i prowadzenie kampanii płatnych odnośników
- przygotowanie i optymalizowanie 'landing page'
- komunikator internetowy jako dalszy etap działań SEM
- Jak pozycjonować swoją ofertę w Internecie
- analiza i dobór słów i fraz kluczowych
- optymalizacja strony WWW
- popularyzacja witryny w Sieci
- Rainbow Tours promuje się w wyszukiwarkach, przedstawiciele zwiększają sprzedaż
- działania SEO / SEM prowadzone przez biuro podróży
- udział przedstawicieli handlowych w promocji online
- efekty - wzrost sprzedaży ofert biura i większe prowizje przedstawicieli
- Potencjał wyszukiwarek i komunikatorów z punktu widzenia handlowców
- co jeszcze można zrobić
- przykłady wykorzystania tych narzędzi
- jak będzie wyglądać przyszłość
linki sponsorowane
linki telefoniczne
skuteczna prezentacja oferty
współczynnik konwersji
personalizowanie oferty
zachęta do 'osobistego' kontaktu
czaty i rozmowy głosowe
Maciej Gałecki (założyciel i właściciel firmy Bluerank)
13:10 Prezentacja: Urządzenia mobilne i zdalny dostęp - narzędzia wspierające działania przedstawicieli w terenie
Bogusław Tober (Asseco Business Solutions, Pion Biznesowy Softlab)
13:40 Prezentacja: Znaczenie systemu mobilnej sprzedaży w odniesieniu do innych systemów przedsiębiorstwa. Zagadnienia niezbędnych integracji
Bartosz Skórniewski (Hewlett-Packard Polska )
14:10 Prezentacja: Zdalna praca grupowa w oparciu o OneBridge wraz z dostępem do CRM i systemów sprzedażowych
Tomasz Rabong (Business Development Manager Mobile Solutions, Sybase Polska)
14:40 Przerwa
15:00 Wykład: Bezpieczeństwo komunikacji mobilnej
Krzysztof Młynarski (Teleinformatica)
15:40 Wykład: Faktury elektroniczne i e-podpis - doświadczenia i wnioski z dotychczasowej praktyki
dr Dariusz Szostek (Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania w Katowicach)
16:20 Zakończenie programu, wręczenie certyfikatów
Koszty:
Koszt udziału 1 osoby w seminarium:
350 zł + 22% VAT
Powyższy koszt obejmuje: udział w programie, materiały zawierające omówienie wszystkich wykładów, konsultacje pozaprogramowe, bufet w przerwach obrad, certyfikat udziału.
Szczegółowe informacje:
Biuro Organizacyjne:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.,
04-041 Warszawa
ul. Międzyborska 50
Tel. (022) 871 85 51, 870 69 10 (78)
fax (022) 870 69 95, 871 85 56