eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Web 2.0 - jak na tym zarobić?

W programie m.in :

  • Najnowsze trendy w Web 2.0
  • Analiza sieci społecznych
  • Przyszłość Web 2.0
  • Nowe modele biznesowe
  • Fenomen Web 2.0 w działalności prasy, telewizji, operatorów telekomunikacyjnych
  • Jak wygenerować treść

Zaproszeni prelegenci:

  • Agora
  • Akson Net
  • Streemo oraz Comtica
  • IPSOS
  • KPMG
  • Netia
  • Nokia

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Web 2.0 wywołało rewolucję w podejściu do tworzenia biznesu w Internecie. Przedsiębiorstwa coraz częściej poszukują technologii Web 2.0, które zoptymalizowałyby wykorzystanie posiadanych systemów IT, pomogły w budowaniu portali korporacyjnych oraz ułatwiły współpracę.
  • Podczas dwudniowych warsztatów dowiedzą się Państwo jak szybko może powstać serwis Web 2.0, który przyniesie korzyści w postaci poprawy wizerunku firmy, czy zwiększenia liczby klientów, tak aby nie wyprzedziła Państwa konkurencja.
  • Dowiedzą się Państwo jakie korzyści płyną z usług internetowych, jak usprawnić kontakty z klientami, tak aby firma na tym zyskała.
  • W miłej, kameralnej atmosferze będziecie mogli Państwo zadawać pytania, wymieniać się doświadczeniem. Uzyskacie Państwo praktyczne porady na temat wdrażania nowych rozwiązań.
  • O unikalności warsztatów w skali krajowej świadczą: formuła spotkania, miejsce spotkania, atmosfera, zaproszeni prelegenci, uczestnicy. To jedyna okazja, aby zaoszczędzić pieniądze i czas przeznaczone przez Państwa na samodzielne poszukiwanie odpowiedzi.

Do kogo skierowane są warsztaty:

  • Media
  • Prasa
  • Telewizja
  • Operatorzy telekomunikacyjni
  • Portale Internetowe

W szczególności do:

  • Dyrektorów ds. Strategii i Rozwoju
  • Dyrektorów ds. Rozwoju Produktów
  • Kierowników i Specjalistów ds. Produktów, Wdrożenia Nowych Usług
  • Dyrektorów ds. Rozwoju Nowego Biznesu
  • Prezesów, Dyrektorów Generalnych
  • Dyrektorów, Kierowników, Managerów ds. Marketingu
  • Dyrektorów ds. Rozwoju Treści
  • Kierowników, Managerów ds. Usług/Projektów Internetowych
  • Managerów ds. (wirtualnych) mediów

Program

Dzień I

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-11.00 WEB 2.0 fakty i mity. Projekty społecznościowe Gazeta.pl – analiza przypadku
Maciej Wicha, Agora

  • Ogólne omówienie zjawiska (trendu) Web 2.0
  • Czym jest Web 2.0 a czym nie jest (najważniejsze cechy trendu)
  • Przyszłość Web 2.0
  • Rozwój spółeczności i projektów społecznościowych Gazeta.pl (sukcesy i porażki)

11.00-11.20 Przerwa na kawę

11.20-12.10 Web NG
Marcin Klimowski, Nokia

  • Mobilna kreacja treści
  • Context aware Web

12.10-13.30 Lunch

13.30-15.00 Internetowe usługi dodatkowe z punktu widzenia operatorów telekomunikacyjnych
Sławomir Kuszaj, Netia

  • Uwarunkowania rynkowe i strategie biznesowe w kontekście spadku przychodów z tradycyjnych usług telekomunikacyjnych Najważniejsze trendy i przegląd najciekawszych rozwiązań

15.00-15.50 Jakie treści audiowizualne mogą istnieć w Web 2.0
Kamil Przełęcki, Akson Net

  • Różnice technologiczne w powstawaniu kontentu audiowizualnego w porównaniu z treściami literackimi, fotograficznymi i muzycznymi
  • Treści generowane wyłącznie przez użytkowników – analiza porównawcza cyklu powstawania kontentu użytkownika i profesjonalnego producenta
  • Interaktywność użytkowników jako model powstawania treści moderowanych przez producenta / nadawcę

15.50 Zakończenie

II DZIEŃ

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-11.30 Zabawy z treścią – rozrywka w dobie Web 2.0
Piotr Szostak, Streemo oraz Comtica

  • Czyli jakie zabawki mamy do dyspozycji w nowym modelu piaskownicy

11.30-11.50 Przerwa na kawę

11.50-13.50 Analiza sieci społecznych (Social Network Analysis)
Mariusz Karbowski, IPSOS

  • Wprowadzenie do Analizy Sieci Społecznych
  • Różnorodność sposobów wykorzystania SNA i korzyści z tego wynikające:
  • HR
  • innowacyjność w firmie
  • wspieranie zarządzania wiedzą
  • badania marketingowe
  • giełda
  • walka z terroryzmem i przestępczością zorganizowaną
  • sport i inne

13.50-14.50 Lunch

14.50-15.50 Główne bariery w rozwoju rynku treści cyfrowej – spojrzenie oczyma konsumentów
Julita Jabłkowska-Klimczak, Tomasz Prucnal, KPMG

  • Rosnąca rola Internetu w życiu polskich odbiorców treści
  • zjawisko społeczne czy tylko użyteczne narzędzie? Czego konsument potrzebuje, aby zdecydować się na korzystanie z treści cyfrowej?
  • Bariera niedoskonałego interfejsu użytkownika – usługi, które są w stanie ją pokonać
  • Modele płatności za treść – za co konsumenci są skłonni zapłacić
  • Przekaz reklamowy w kanałach elektronicznych – czego oczekują konsumenci

15.50 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
3295 PLN + 22%VAT (do 1 lutego)
3795 PLN + 22%VAT (po 1 lutym)
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Renata Zgudka - Project Manager
tel.(22) 256 72 00

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: