eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Zarządzanie działem sprzedaży - czyli jak budować, kierować, motywować i monitorować zespół handlowców?
  • Tytuł:

    Zarządzanie działem sprzedaży - czyli jak budować, kierować, motywować i monitorować zespół handlowców?

  • Kategoria: Zarządzanie
  • Cena: 1 PLN Teraz: 1 PLN
  • Termin: 2006-10-09 - 2006-10-10
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: Seminars Conferences Consulting

Celem szkolenia jest aby poznali Państwo metody skutecznego kierowania zespołem handlowców poprzez:

  • tworzenie i skuteczne kierowanie działem sprzedaży - jak wykorzystać słabe
    i silne strony swoich pracowników? jak ustalać cele sprzedażowe?
    jak komunikować się z zespołem? jak wykorzystywać wyznaczanie i delegowanie
    zadań w kierowaniu zespołem? jak organizować prace zespołu handlowców?
    jak skutecznie wdrożyć system coachingu?
  • motywowanie handlowców - jak stworzyć odpowiedni system motywacji?
    w jakim zakresie szkolić pracowników działu sprzedaży? jak wykorzystywać
    potencjał pracowników i budować zaangażowanie do pracy?
  • zarządzanie czasem - jakie są narzędzia ułatwiające organizacje czasu? 
    jak skutecznie organizować pracę własną i zespołową? jak korzystać z czasu,
    by pracował na naszą korzyść?
  • monitorowanie pracowników  - jak kontrolować a następnie analizować
    i interpretować wyniki sprzedaży działalności handlowców?

Zapraszamy do uczestnictwa w warsztatach:

  • menadżerów sprzedaży z doświadczeniem, którzy chcą wzmocnić swoje
    umiejętności zarządzania swoim zespołem
  • menadżerów, którzy dopiero obejmą lub planują objąć funkcję
    menadżera sprzedaży
    i chcą rozwinąć umiejętności zarządzania zespołem

Metody pracy:

  • zajęcia prowadzone będą w takiej formie, aby uczestnicy czuli się partnerami
    spotkania
    . Mała liczebność grupy gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji
    ćwiczeń indywidualnych i grupowych (liczne przykłady, ćwiczenia, studia przypadków),
    które wskażą gotowe rozwiązania stosowane w kierowaniu zespołem handlowców
    mające na celu podwyższenie wyników sprzedażowych.

Program ramowy:

  • WŁAŚCIWA ORGANIZACJA DZIAŁU SPRZEDAŻY
  • ROLA MENEDŻERA SPRZEDAŻY W FIRMIE
  • DZIAŁANIA MAJĄCE NAJWIĘKSZY WPŁYW NA EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁU
  • COACHING W OPARCIU O TALENTY
    - najskuteczniejszy styl zarządzania ludźmi
  • NAJNOWSZE KONCEPCJE ZWIĄZANE Z WYKORZYSTANIEM POTENCJAŁU LUDZKIEGO
  • MOTYWACJA ZESPOŁU HANDLOWCÓW
    - uwarunkowania i tworzenie systemu motywacyjnego w zarządzaniu zespołem handlowców
  • MOTYWOWANIE PRZEZ ROZWÓJ
    - jak kierować rozwojem pracowników działu handlowego?
  • ZARZĄDZANIE CZASEM
    - jak umiejętnie planować działania swoje oraz swojego zespołu?
  • EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE SPRZEDAŻY
    - poziomy psychologiczne i systemy komunikacyjne
  • JAK MONITOROWAĆ, OCENIAĆ I KONTROLOWAĆ SPRZEDAWCÓW?

Szczegółowe informacje na stronie Organizatora:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: