-
Tytuł:
Zarządzanie działem sprzedaży - czyli jak budować, kierować, motywować i monitorować zespół handlowców?
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 1 PLN Teraz: 1 PLN
- Termin: 2007-04-16 - 2007-04-17
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
W trakcie warsztatów poruszone zostaną zagadnienia:
- Właściwa organizacja działu sprzedaży
- Rola menedżera sprzedaży w firmie
- Działania mające największy wpływ na efektywność zespołu
- Coaching w oparciu o talenty
- najskuteczniejszy styl zarządzania ludźmi - Najnowsze koncepcje związane z wykorzystaniem potencjału ludzkiego
- Motywacja zespołu handlowców
- Motywowanie przez rozwój
- jak kierować rozwojem pracowników działu handlowego? - Zarządzanie czasem
- jak umiejętnie planować działania swoje oraz swojego zespołu? - Efektywna komunikacja w zespole sprzedaży
- poziomy psychologiczne i systemy komunikacyjne - Jak monitorować, oceniać i kontrolować sprzedawców?
- uwarunkowania i tworzenie systemu motywacyjnego w zarządzaniu zespołem handlowców
Zapraszamy do uczestnictwa w warsztatach:
- menadżerów sprzedaży z doświadczeniem, którzy chcą wzmocnić swoje umiejętności zarządzania swoim zespołem
- menadżerów, którzy dopiero obejmą lub planują objąć funkcję menadżera sprzedaży i chcą rozwinąć umiejętności zarządzania zespołem
Naszym celem jest aby poznali Państwo metody skutecznego kierowania zespołem handlowców poprzez:
- tworzenie i skuteczne kierowanie działem sprzedaży – jak wykorzystać słabe i silne strony swoich pracowników? jak ustalać cele sprzedażowe? jak komunikować się z zespołem? jak wykorzystywać wyznaczanie i delegowanie zadań w kierowaniu zespołem? jak organizować prace zespołu handlowców? jak skutecznie wdrożyć system coachingu?
- motywowanie handlowców – jak stworzyć odpowiedni system motywacji? w jakim zakresie szkolić pracowników działu sprzedaży? jak wykorzystywać potencjał pracowników i budować zaangażowanie do pracy?
- zarządzanie czasem – jakie są narzędzia ułatwiające organizacje czasu? jak skutecznie organizować pracę własną i zespołową? jak korzystać z czasu, by pracował na naszą korzyść?
- monitorowanie pracowników - jak kontrolować a następnie analizować i interpretować wyniki sprzedaży działalności handlowców?
Cena:
Cena wynosi: 1 190,00 zł
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów,
pakiet konferencyjny, certyfikat ukończenia szkolenia, catering (obiad każdego dnia, kawa, herbata, słodki poczęstunek)
oraz dostęp do Bazy Prawa Polskiego Nettax
Szczegóły na stronie organizatora: