eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Zarządzanie zespołem handlowym

Zarządzanie działem sprzedaży wymaga kompetencji w obszarach planowania, organizowania, decydowania, motywowania czy w końcu kontrolowania. Ponieważ wiele szkoleń skupia się wyłącznie na tzw. miękkich obszarach ZZL (są one oczywiście niezmierne istotne) zaprojektowaliśmy szkolenie wspierające tzw. twardą część tego procesu. Należy bowiem pamiętać iż, zarządzanie należy do nauk ekonomicznych a więc ścisłych, co obliguje nas do mierzalności naszych działań.

Szkolenie prowadzi:

Tomasz Kachniarz - Dyrektor handlowy. Zaczynał od stanowiska przedstawiciela handlowego. Trener, konsultant dużych firm i korporacji. Wieloletni praktyk ZZL, praktyk negocjacji w obszarach handlowych. Pasjonat szkoleń. Prowadzi warsztaty w dynamiczny, angażujący sposób.

Korzyści dla uczestników

  • Nabycie umiejętności wyliczania progów rentowności poszczególnych projektów.
  • Opanowanie mechanizmów aktywnego zarządzania czasem podległego zespołu.
  • Wypracowanie mechanizmów tworzenia, realizacji i kontroli planów sprzedaży.
  • Przyswojenie zasad dywersyfikacji regionalnej.
  • Wypracowanie odmiennego spojrzenia na możliwości optymalizacji procesu sprzedaży.

Szkolenia polecamy dla

Szkolenie polecamy menadżerom sprzedaży średniego i wyższego szczebla oraz wszystkich zorientowanych na wynik sprzedaży.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Zasada pracy na warsztacie w stylu „mini-max” minimum teorii maksimum ćwiczeń.

  • Case study
  • Arkusze kalkulacyjne
  • Zadania logiczne
  • Praca indywidualna oraz zespołowa
  • Dyskusja moderowana

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do zarządzania

  • obszary miękkie i twarde,
  • definiowanie właściwego profilu.

2. Działania Analityczne

  • analiza organizacji,
  • analiza SWOT danego projektu,
  • ocena potencjału rynku/klienta.

3. Przetwarzanie danych

  • narzut i marża w procesie sprzedaży,
  • właściwe progi rentowności projektu/handlowca,
  • elementy zarządzania ryzykiem.

4. Budowanie strategii oraz planów sprzedaży

  • strategia sprzedaży,
  • tworzenie struktury sprzedaży,
  • programowanie wielkości sprzedaży,
  • planowanie i podział zadań w strukturach,
  • działania sprzedażowe i wspomagające.

5. Elementy nadzoru strategicznego

  • kontroling,
  • szacowanie przyszłych wyników.

6. Podległy personel handlowy

  • podział zadań i ewaluacja wyników,
  • systemy wynagrodzeń,
  • zakres wsparcia menadżerskiego dla PH,
  • optymalizacja stanowisk i czasu pracy.

7. Dywersyfikacja regionalna

  • rodzaje dywersyfikacji,
  • znaczenie dywersyfikacji w regionach sprzedaży.

8. Klient w procesie sprzedaży

  • matryca portfela klientów,
  • wartość klienta,
  • klasyfikacja i podziały klienta,
  • koszty pozyskania i utracenia klienta,
  • projektowanie systemów obsługi klienta,
  • elementy programów lojalnościowych.


Koszt uczestnictwa: 1380 zł + VAT
Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy).
Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 200 zł od osoby.

Szczegółowe informacje:
Katarzyna Szypowska - Specjalista ds. Organizacji Szkoleń
tel: 515 212 450

Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: