-
Tytuł:
Zimowa akademia sekretarek/asystentek – sesja III. Prawno - finansowe aspekty funkcjonowania sekretariatu
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 690 PLN Teraz: 1 490 PLN
- Termin: 2008-01-15 - 2008-01-15
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: BusinessHouse
Szkolenie organizowane przy współpracy z Sójka&Maciak Adwokaci/Spółka Komandytowa oraz ADP Biegli Rewidenci Sp. z o.o.
Szkolenie organizowane przy współpracy z firmą MARY KAY
Profesjonalna Sekretarka / Asystentka to prawa ręka swojego przełożonego bez której dziś trudno sobie wyobrazić sprawne funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Idealna Sekretarka/Asystentka to osoba wykształcona, zawsze odpowiednio ubrana, uśmiechnięta, komunikatywna, świetnie zorganizowana, która nie tylko reaguje na rzeczywistość, ale sama ją kreuje. Sekretarka / Asystentka tworzy dobrą atmosferę w pracy, odpowiada za organizację czasu swoją i szefa, przejmuje określone zadania a poprzez swoją postawę buduje wizerunek firmy.
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które uczynią pracę Sekretarek / Asystentek łatwiejszą, wydajniejszą, ale i dającą im satysfakcję zawodową.
Program:
Główne zagadnienia szkolenia:
- jakie są kompetencje organów zarządzających i nadzorczych w spółkach kapitałowych?
- w jaki sposób zorganizować posiedzenie Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia, Zgromadzenia Wspólników?
- jak sporządzić protokół z posiedzenia poszczególnych organów?
- jak analizować dokumenty rejestrowe spółki?
- jakie są rodzaje, elementy i formy umów gospodarczych?
- czym są finanse i rachunkowość przedsiębiorstwa?
- jaka jest rola sprawozdania finansowego w działalności przedsiębiorstwa?
- czemu służą - bilans, rachunek zysków i strat, cash - flow?
W trakcie szkolenia uczestniczki będą miały okazję do INDYWIDUALNYCH konsultacji z przedstawicielkami firmy Mary Kay, od których uzyskają praktyczne wskazówki dotyczące doboru linii pielęgnacyjnej do każdego rodzaju skóry oraz będą mogły skorzystać z porad z zakresu makijażu.
I DZIEŃ SZKOLENIA
- Zasady funkcjonowania organów spółek kapitałowych. Relacje pomiędzy organami
- Organizowanie i przebieg posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia, Zgromadzenia Wspólników
- Wewnątrzzakładowe standardy zarządzania dokumentami rejestrowymi spółki
- Rodzaje oraz tryb zawierania umów gospodarczych
II DZIEŃ SZKOLENIA
- Rola, miejsce finansów i rachunkowości w zarządzaniu przedsiębiorstwem - słowniczek podstawowych terminów finansowo - księgowych
- Znaczenie sprawozdania finansowego w działalności firmy
- Bilans - co to jest i czemu służy?
- O czym informuje nas rachunek zysków i strat?
- Sprawozdanie z przepływu środków pieniężnych
I PROWADZĄCY
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jego praktyka obejmuje czteroletni okres ścisłej współpracy z Kancelarią Adwokacką Sójka&Maciak Adwokaci sp.k. w Poznaniu, w zakresie obsługi prawnej dotyczącej windykacji i restrukturyzacji dochodzenia należności profesjonalnych uczestników obrotu rynkowego. W swojej praktyce doradza m.in.: ogólnopolskiemu potentatowi branży tekstylnej prowadzącemu sprzedaż bezpośrednią, wiodącemu wytwórcy produktów tekturowych, jak również innym spółkom kapitałowym uczestniczącym w obrocie publicznym. Prowadzi liczne szkolenia wewnętrzne dotyczące organizacji procesu windykacyjnego dla pomiotów będących klientami Kancelarii Sójka&Maciak Adwokaci sp. k. Specjalizuje się w prawie konsumenckim oraz prawie farmaceutycznym, jak również w egzekucji świadczeń ze szczególnym uwzględnieniem implementacji nowatorskich rozwiązań strukturalnych związanych z dochodzeniem wierzytelności, mających na celu maksymalną ochronę przedsiębiorcy. Aktualnie odbywa szkolenie zawodowe jako aplikant adwokacki wpisany na listę Wielkopolskiej Izby Adwokackiej w Poznaniu.
II PROWADZĄCY
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od czterech lat współtworzy Departament Windykacyjny Kancelarii Adwokackiej Sójka&Maciak Adwokaci sp. k. w Poznaniu. Doświadczenie zdobywał m.in.: zarządzając windykacją czołowego dystrybutora sprzętu elektronicznego, ponadto świadczy obsługę prawną m.in.: jednemu z największych producentów mebli, a także doradza licznym spółkom uczestniczącym w obrocie rynkowym. W ramach wewnątrzzakładowych warsztatów szkoli kadry zarządzające oraz pracowników klientów Kancelarii w zakresie odpowiedzialności za zobowiązania reprezentowanych spółek. Współprowadzi liczne procesy sądowe dotyczące tych zagadnień. Specjalizuje się w prawie pracy oraz prawie spółek, jak również w egzekucji świadczeń ze szczególnym uwzględnieniem odpowiedzialności wspólników spółek osobowych i członków władz spółek kapitałowych. Obecnie jest aplikantem adwokackim Wielkopolskiej Izby Adwokackiej w Poznaniu.
III PROWADZĄCY
Doktor, jest adiunktem w Katedrze Bankowości Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Prezes Zarządu ADP Biegli Rewidenci Sp. z o.o. Posiada tytuł biegłego rewidenta, jest także członkiem prestiżowej organizacji ACCA. W swojej pracy zawodowej przez cały czas łączy teorię, zgłębianą podczas pracy na Uczelni, z praktyką. Przez ponad dwa lata pracował w Departamencie Rynków Kapitałowych Banku Zachodniego BZ WBK S.A. Następnie poświęcił się pracy w audycie i począwszy od 2002 roku pracuje jako biegły rewident badający sprawozdania finansowe zarówno banków, jak i instytucji niebankowych (w tym ponad dwa lata jako biegły rewident w firmie z tzw. Wielkiej Czwórki). W ciągu swojej dotychczasowej pracy uczestniczył w badaniach sprawozdań finansowych Klientów z branż energetycznej, handlowej, produkcyjnej, usługowej oraz finansowej. Pełni funkcję Prezesa Rady Nadzorczej w jednej z warszawskich firm. Jest autorem licznych publikacji poświęconych zagadnieniom bankowości, finansów i rachunkowości.
IV PROWADZĄCY
Doktor, biegły rewident, jest pracownikiem Katedry Rachunkowości Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Prokurentem w ADP Biegli Rewidenci Sp. z o.o. Z ramienia Ministerstwa Skarbu Państwa powołana do Rady Nadzorczej JSSP Portu Gryf Sp. z o.o., gdzie pełni funkcję Wiceprzewodniczącej Rady Nadzorczej. Posiada duże doświadczenie w badaniu spółek produkcyjnych, handlowych i usługowych (w tym instytucji finansowych). Autorka wielu publikacji poświęconych problematyce księgowości i sprawozdawczości.
Koszt Akademii - DWIE WYBRANE SESJE : 2490 zł
Koszt Akademii - SESJA I + SESJA II + SESJA III: 3490 zł
Koszty:
Cena: do 02.01.2008r.. - 1490 zł, od 03.01.2008r - 1690 zł
RABAT 5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
Szczegółowe informacje:
Numery kontaktowe:
tel.: + 48 022 649 62 81
fax: +48 022 674 42 74