eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkolenia › Zakończone

zakończone szkolenia

Wyników: 1220

Nazwa Kategoria Data rozpoczęcia Lokalizacja
Wskaźniki marketingowe Marketing i Sprzedaż 2008-12-15
mazowieckie
Skuteczna strategia marketingowa przedsiębiorstwa Marketing i Sprzedaż 2007-11-12
mazowieckie
Skuteczna strategia marketingowa Marketing i Sprzedaż 2009-01-26
mazowieckie
Negocjacje handlowe - jak osiągnąć zamierzony cel? Marketing i Sprzedaż 2009-04-16
mazowieckie
Skuteczne techniki sprzedaży - w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań Marketing i Sprzedaż 2009-06-01
mazowieckie
Jak poprawić wyniki finansowe zarządzając cenami? - konsekwencje zastosowania Pricing Marketing i Sprzedaż 2009-07-09
mazowieckie
Skuteczny prospecting - sztuka zdobywania nowych i odzyskiwania utraconych klientów Marketing i Sprzedaż 2009-08-31
mazowieckie
Jak poprawić wyniki finansowe zarządzając cenami? - konsekwencje zastosowania pricing Marketing i Sprzedaż 2009-10-26
mazowieckie
Skuteczna perswazja i techniki wywierania wpływu Marketing i Sprzedaż 2009-11-23
mazowieckie
Jak przewidywać zachowania klientów - Data Mining w biznesie Marketing i Sprzedaż 2007-10-18
mazowieckie
Marketing Kobiecy Marketing i Sprzedaż 2010-09-23
mazowieckie
Warsztat Aktywnego Handlowca Marketing i Sprzedaż 2008-08-13
mazowieckie
"Od złości do miłości" Jak rozbroić trudnego klienta? Marketing i Sprzedaż 2009-05-28
małopolskie
Skuteczna rozmowa sprzedażowa. Jak rozpoznawać potrzeby klienta i pozyskiwać jego zaufanie? Marketing i Sprzedaż 2009-10-01
małopolskie
Menedżer coachem. Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać sukcesy w pracy z ludźmi? Marketing i Sprzedaż 2009-09-28
małopolskie
Od klienta trudnego do wiernego. Jak obsługiwać trudnych klientów, aby zdobyć ich lojalność? Marketing i Sprzedaż 2009-10-08
małopolskie
Menedeżer coachem. Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać lepsze wyniki? Marketing i Sprzedaż 2009-11-26
małopolskie
Skuteczna rozmowa sprzedażowa. Jak rozpoznawać potrzeby klienta i pozyskiwać jego zaufanie? Marketing i Sprzedaż 2009-12-17
małopolskie
Od klienta trudnego do wiernego. Jak obsługiwać trudnych klientów aby zyskać ich lojalność? Marketing i Sprzedaż 2009-12-10
małopolskie
Skuteczna rozmowa sprzedażowa. Jak poznać czego pragnie klient i pozyskać jego zaufanie? Marketing i Sprzedaż 2010-03-04
małopolskie
Od klienta trudnego do wiernego. Jak obsługiwać trudnych klientów aby zdobyć ich lojalność? Marketing i Sprzedaż 2010-04-28
mazowieckie
Skuteczna rozmowa sprzedażowa. Jak rozpoznawać potrzeby klienta i pozyskiwać jego zaufanie? Marketing i Sprzedaż 2010-05-06
małopolskie
Sprawdzone strategie pozyskiwania zleceń od klientów. Jak rozwijać swoją kancelarię? Marketing i Sprzedaż 2011-11-08
mazowieckie
Marketing relacji w instytucji finansowej. Jak budować efektywne relacje z Klientem i zmienić go w lojalnego Klienta Marketing i Sprzedaż 2011-03-31
mazowieckie
Prawo konkurencji - Praktyczne zastosowanie w umowach handlowych Marketing i Sprzedaż 2011-12-07
mazowieckie

strony : 1 ... 10 ... 20 . [ 21 ] . 22 ... 30 ... 40 ... 49

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: